Žan Nekrep | Zaslužek preko interneta

Ne znate prodajati? Potem so te nasveti za vas…

Vsi vemo, da je prodaja ena najpomembnejših funkcij v podjetju, saj prinaša denar.

Kupci kupujejo iz čustvenih razlogov, nakup pa kasneje upravičijo z logiko – zato naj bo vaša predstavitev kupcem povezana s čustvi npr. da vidi, čuti in sliši koristi vašega izdelka. Z vprašanji boste še dodatno povzročili, da bodo kupci vključili svoja čustva naprimer vprašajte kupca ali se nebi počutili bolje, če bi…

Primer razlogov zakaj ljudje sploh kupujejo?

Pri prodaji je največ odvisno od prodajalca, ki prodaja določen izdelek ali storitev. Najbolj pomembno pri prodajalcu je, da je motiviran. Študije pravijo, da 84 odstotkov prodajalcev občasno občuti strah. Zig Ziglar pravi, da 96 odstotkov prodajalcev obupa po četrtem poskusu. Po tem poskusu pa je sklenjenih po njegovem mnenju 60 odstotkov prodaj. Prav tako eden najuspešnejših prodajalcev življenjskih zavarovanj Ben Feldman pravi, da se prodaja začne, ko kupec reče ne.

Eden najbolj iskanih poslovnih govorcev v Evropi Geoff Burch pa pravi, da obstaja enostavna formula za več prodaje – najti morate več kupcev (naprimer da jih več obiščete, več pokličete, pridobite več preko socialnih medijev, jih privabite več v vašo trgovino itd.) Ne pozabite, pa tudi na obstoječe kupce, saj je bistveno lažje prodati že obstoječemu kupcu, kot pa iskati nove.

Večina kupcev se ne odloči za nakup, ker prodajalci ne znajo zaključiti prodaje, zato se naučite prepoznati signal pri kupcu, ko je potreben zaključek. Tom Hopkins international je izvedel anketo in kupce, ki se niso odločili vprašal, zakaj se niso odločili in najpogostejši odgovor je bil, ker nakupa nihče ni predlagal. Zaključek prodaje lahko naredite naprimer s vprašanjem: Če se z vsem kar sem povedal strinjate, kdaj bi radi začeli uporabljati naš izdelek?

Ostali nasveti za uspešno prodajo:

Exit mobile version