Žan Nekrep | Zaslužek preko interneta

Uporaba telefona pri marketingu

Kot pri vsaki dejavnosti v poslu je tudi pred telefoniranjem zelo pomembna priprava.

Vedeti pa morate, da ni vedno cilj klicanja samo prodaja, saj je lahko tudi več drugih ciljev naprimer, da si stranka ogleda spletno stran, rezervirate termin za sestanek itd.  Pri telefoniranje je drugače, saj sogovornika ne vidite. Raziskave kažejo, da je bolje med telefoniranjem se sprehajati, saj lažje dihate in boljše govorite. Uporabite slušalke in mikrofon, saj lahko premikate roke in imate boljši pogovor.

Priprava pred klicanjem naj vključuje:

Kako narediti skripto za klicanje?
Skripto je bolje povedati, kot pa zapisati. To pomeni, da prvo govorite in si kasneje zapisujete, saj boste drugače imeli daljše stavke, vejice, učene besede itd. Najlažje je, da nekoga pokličete in se snemate in to potem prepišete in uporabljate, kot začetno skripto za klicanje. Skripta nikoli ni končana in se vedno nadgrajuje. Uporabljajte več skript, saj je drugače, če govorite naprimer s študentom ali pa upokojencem.

Kdaj je najbolje klicati?
V vsaki panogi je drugače. Odvisno je tudi ali prodajate fizičnim osebam ali podjetjem. Walter Hailey pravi, da je 70 odstotkov prodaj sklenjenih med 7 in 13. uro, 20 odstotkov med 13 in 16. uro ter le 10 odstotkov po 16. uri.

Pravila, ki se jih držite med klicem:

Po klicanju naredite samo-analizo (snemajte pogovore – vsaj sami sebe in poslušajte posnetek, saj boste tako videli katere besede ste uporabljali, katera mašila itd).

Priporočam, da sledite naslednjim osebam na področju klicanja:

Exit mobile version