Žan Nekrep | Zaslužek preko interneta

Spletni marketing: Kaj sem se naučil od osebe, ki za svoje znanje računa 25 tisoč dolarjev?

Frank Kern svoje znanje predava na seminarjih, ki stanejo tudi do 25 tisoč dolarjev na osebo.

Za Kerna marsikdo meni, da je eden največjih “gurujev spletnega marketinga” na svetu. Za vas sem tokrat opisal njegov sistem, ki se imenuje Mass conversion.

Denar ni le v listi vaši emailov, ampak v odnosu ki ga ustvarjate z vašo email listo. Odnos pa ustvarjate s koristmi, ki jih dajete email listi. Zavedati se morate, da nekateri na vaši email listi, ne glede na to kaj naredite, od vas ne bodo kupili. Na začetku je pomembno, da definirate svojega idealnega kupca: določite karakteristike ljudi, ki bodo kupili in tudi tistih, ki ne bodo (ime, spol, starost, pri izgledu se vprašajte ali ima npr. očala, poklic in koliko zasluži, samski/poročeni itd.). Način, ki ga uporabite da zgradite email listo je, da ponudite naprimer brezplačno poročilo ali pa kratko e-knjigo v zameno za email vašega potencialnega kupca. Format, ki ga Kern priporoča je naprimer poročilo v pdf obliki ter video posnetek. Video posnetki imajo pri kupcih večjo zaznavno vrednost, zato jih velja uporabljati tudi pri pridobivanju emailov vaših strank.

Identificirajte TOP 20 konkurentov v iskalniku Google (najdite njihove Facebook strani, prijavite se v njihove email liste) in kasneje preizkusite uspešnost s podobnimi oglaševalskimi akcijami, kot konkurenca ter oglašujte svojo ponudbo njihovim oboževalcem na Facebooku.

Najboljša spletna stran za zbiranje emailov (optin-stran) mora po Kernovem mnenju vsebovati zelo dober naslov zgoraj, ime, email, grafika levo npr. fotografija e-knjige in poleg fotografije tekst za e-knjigo. Desno spodaj naj bo gumb za prijavo. Ne pozabite tudi na splošne pogoje, kjer Frenk svetuje da jih ustvarite s pomočjo FormSwift . Za izdelavo spletnih strani Frank uporablja Megaphoneapp, Unbounce ali Leadpages. Ko se stranka prijavi na email listo naj pride na zahvalno spletno stran, ki naj že takoj ponudi neko ponudbo (najbolje v video obliki). Za video na zahvalni spletni strani priporoča uporabo Wistia.

Sistem, kako Frank Kern prodaja na spletu svoje informacijske produkte oziroma uporablja spletni marketing:
– Začnite, kot da bi govorili o napovedniku in povejte kaj vse se bodo poslušalci naučili.
– Prosite poslušalce, da vzamejo list papirja in pisalo.
– Začnite z odštevanjem in govorite v prispodobah poslušalcem naprimer predstavljajte si sledeči scenarij…
– Postavljajte vprašanja naprimer “kaj če bi vam pokazal” in naj bodo vprašanja fokusirana na rezultate.
– Pokažite nekaj skeptičnega, to kasneje tudi razrešite ter ponudite rešitev, pri tem pa bodite iskreni in pristni.
– V tej fazi začnite z učenjem in predstavite kaj jim lahko dejansko ponudite.
– Pri opisu ponudbe postavite rok, povejte zgodbo kako ste vi uporabljali ta produkt in opišite korist, ki ste jo imeli. Na koncu povejte, da lahko isti produkt dobijo tudi oni.

Kako razložiti ponudbo vašega produkta naprimer v video posnetku po mnenju Franka Kerna:

Za oglaševanje priporoča Facebook oglase, kjer je potrebno testirati in preveriti sledeče: 

Exit mobile version