Frank Kern svoje znanje predava na seminarjih, ki stanejo tudi do 25 tisoč dolarjev na osebo.

Za Kerna marsikdo meni, da je eden največjih “gurujev spletnega marketinga” na svetu. Za vas sem tokrat opisal njegov sistem, ki se imenuje Mass conversion.

Denar ni le v listi vaši emailov, ampak v odnosu ki ga ustvarjate z vašo email listo. Odnos pa ustvarjate s koristmi, ki jih dajete email listi. Zavedati se morate, da nekateri na vaši email listi, ne glede na to kaj naredite, od vas ne bodo kupili. Na začetku je pomembno, da definirate svojega idealnega kupca: določite karakteristike ljudi, ki bodo kupili in tudi tistih, ki ne bodo (ime, spol, starost, pri izgledu se vprašajte ali ima npr. očala, poklic in koliko zasluži, samski/poročeni itd.). Način, ki ga uporabite da zgradite email listo je, da ponudite naprimer brezplačno poročilo ali pa kratko e-knjigo v zameno za email vašega potencialnega kupca. Format, ki ga Kern priporoča je naprimer poročilo v pdf obliki ter video posnetek. Video posnetki imajo pri kupcih večjo zaznavno vrednost, zato jih velja uporabljati tudi pri pridobivanju emailov vaših strank.

Identificirajte TOP 20 konkurentov v iskalniku Google (najdite njihove Facebook strani, prijavite se v njihove email liste) in kasneje preizkusite uspešnost s podobnimi oglaševalskimi akcijami, kot konkurenca ter oglašujte svojo ponudbo njihovim oboževalcem na Facebooku.

Najboljša spletna stran za zbiranje emailov (optin-stran) mora po Kernovem mnenju vsebovati zelo dober naslov zgoraj, ime, email, grafika levo npr. fotografija e-knjige in poleg fotografije tekst za e-knjigo. Desno spodaj naj bo gumb za prijavo. Ne pozabite tudi na splošne pogoje, kjer Frenk svetuje da jih ustvarite s pomočjo FormSwift . Za izdelavo spletnih strani Frank uporablja Megaphoneapp, Unbounce ali Leadpages. Ko se stranka prijavi na email listo naj pride na zahvalno spletno stran, ki naj že takoj ponudi neko ponudbo (najbolje v video obliki). Za video na zahvalni spletni strani priporoča uporabo Wistia.

Sistem, kako Frank Kern prodaja na spletu svoje informacijske produkte oziroma uporablja spletni marketing:
– Začnite, kot da bi govorili o napovedniku in povejte kaj vse se bodo poslušalci naučili.
– Prosite poslušalce, da vzamejo list papirja in pisalo.
– Začnite z odštevanjem in govorite v prispodobah poslušalcem naprimer predstavljajte si sledeči scenarij…
– Postavljajte vprašanja naprimer “kaj če bi vam pokazal” in naj bodo vprašanja fokusirana na rezultate.
– Pokažite nekaj skeptičnega, to kasneje tudi razrešite ter ponudite rešitev, pri tem pa bodite iskreni in pristni.
– V tej fazi začnite z učenjem in predstavite kaj jim lahko dejansko ponudite.
– Pri opisu ponudbe postavite rok, povejte zgodbo kako ste vi uporabljali ta produkt in opišite korist, ki ste jo imeli. Na koncu povejte, da lahko isti produkt dobijo tudi oni.

Kako razložiti ponudbo vašega produkta naprimer v video posnetku po mnenju Franka Kerna:

  • Najprej razložite bistvo vašega produkta: osredotočite se na tri koristi in jih dobro pojasnite, kasneje pa se osredotočite na eno temeljno korist.
  • Ustvarite visoko dodano vrednost izdelka z tremi metodami: Drugi izdelki se prodajajo za (cena), vendar nimajo (korist) kot vaš izdelek. Ta izdelek se ponavadi prodaja za (cena), če pa bi sami poskušali narediti, kar vam ponuja ta izdelek, bi vas stalo (cena).
  • Ponudite 3 obroke ali pa enkratni obrok za cenejšo ceno, v tistem trenutku pa jim omogočite, da lahko dobijo izdelek ceneje.
  • Ponudite garancijo, ki naj bo jasna in dva bonusa k vaši ponudbi.
  • Ponudite razlog zakaj naj takoj naročijo, npr. cena izdelka bo narastla, ne bo več bonusov ali pa se bo ponudba umaknila.
  • Še enkrat ponovite vso ponudbo in bonuse ter omenite garancijo in zakaj naj naročijo danes.

Za oglaševanje priporoča Facebook oglase, kjer je potrebno testirati in preveriti sledeče: 

  • Različne interese, ki jih označite.
  • Ciljne skupine po meri oziroma custom audiences. To so email kontakti iz vaše obstoječe baze kupcev ali potencialnih kupcev na katere ciljate glede na aktivnosti, ki jih naredijo na vaši spletni strani.
  • Spol – Frank  je ugotovil, da so lahko velike razlike v spolih pri oglaševanju na Facebooku naprimer za moške, ki so se registrirali na njihov dogodek je plačeval 69 dolarjev za konverzijo (cena, da nekdo kupi), medtem ko za ženske tudi preko 300 dolarjev v nekaterih primerih.
  • Starost – Testiral je 4 različne starosti za njegov produkt: 25-34, 35-44, 45-54 in starost nad 55.
  • Razlike v nakupih pri dnevih – Pri enem našem projektu se je ponedeljek izkazal, kot najboljši dan za nakupe, ko smo oglaševali preko Facebooka. Za najslabši dan pa se je izkazala nedelja.
  • Fotografije v oglasih, ki naj bi predstavljale kar 70 % pomena samega Facebook oglasa.
  • Naslovi v oglasih – Dobro deluje za vsak trg npr. KAKO… velika korist..TAKOJ SEDAJ ali pa vprašanje npr. Ali bi se želeli naučiti + velika korist brezplačno.
  • Facebook oglase ni potrebno vedno spreminjati. Frank pokaže v svojem izobraževanju metodo, kjer iste oglase vrti tudi 2 do 3 mesece. Po 3 mesecih pa jih zamenja.
  • Število teksta v oglasih – Pri njih so se bolje izkazali krajši teksti, kot pa daljši.
  • Retargeting – Ponovitev oglasov tistim, ki so že pokazali interes za vaše izdelke ali storitve v preteklosti. Frank priporoča za retargeting uporabo AdRoll
  • Testirajte tudi različne postavitve oglasov. Pri izbiri Facebook oglasa imate možnost desktop news feed (prikazovanje za namizne računalnike), mobile news feed (mobilno prikazovanje) in right column (desni stolpec). Ne dajte vseh možnosti v en oglas, da boste lahko testirali. Mobilni oglasi imajo ponavadi več klikov, ne pomeni pa, da imajo tudi več konverzij.
  • Uporabite targetiranje -Zanima vas koga sledijo (kateri je npr. vodilni v vaši niši), kaj jih zanima (npr. kateri blogi, revije itd.)  in ne pozabite na Facebook tracking pixel (s kodo, ki jo nastavite na svoji spletni strani boste merili aktivnosti ljudi, ki jim boste oglaševali na Facebooku).