Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Ad Lucem d.o.o., so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov in s priporočilom GZS za elektronsko poslovanje. Svetujemo vam, da pred nakupom pozorno preberete spodaj navedene pogoje poslovanja, saj z uporabo izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

Upravitelj nakupov

Ad Lucem d.o.o.
Triglavska 32
1000 Ljubljana
Telefon: 040 242 248
E-naslov: zan@zannekrep.si
IBAN: SI56 1010 0004 9615 786 pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.

Podjetje Ad Lucem d.o.o., ki je lastnik vseh izdelkov in storitev ponujenih na spletni strani zannekrep.si ne odgovarja za informacije, ki so napisane in ne garantira rezultatov, če boste sledili našim informacijam. Žan Nekrep se z zaslužkom preko spleta ukvarja že od leta 2008 in njegovi rezultati niso tipični. Veliko je odvisno od vas samih, vaše motivacije, prilagodljivosti, vašega truda in drugih faktorjev, ki so prisotni v podjetništvu. Vse informacije tudi brezplačno posodabljamo preko spleta, da bi zagotovili čimbolj ažurne informacije in nudimo 30- dnevno vračilo vašega denarja brez vprašanj.

Definicija

Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja kupi preko te spletne strani. V sistem se lahko uporabnik prijavi kot fizična ali pravna oseba. Za kupce, ki so fizične osebe, po tem odstavku veljajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Ad Lucem d.o.o., in uporabniki medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine urejajo s temi splošnimi pogoji poslovanja.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene so z DDV navedene v evrih in končne. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku ali storitvi. Če je cena izdelka ali storitve, ki ste jo naročili, napačna, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost, da jo kupite po pravilni ceni, ki vam jo bomo tudi navedli. Izdelka ali storitve ne bomo prodali po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bil kupec o nastali napaki pravočasno obveščen. Pridružujemo si pravico, da napako popravimo v roku treh delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano, prav tako si pridružujemo pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike izdelkov ali storitev so simbolične, ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ažurnost podatkov

Upravitelj se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Če uporabnik nakupa ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko upravitelju napako sporoči prek kontaktnih podatkov ali elektronskega naslova. Upravitelj tudi ni odgovoren za občasno nedelovanje nakupa in nezmožnosti dostopa.

Plačilni pogoji
Plačilo je po položnici ali preko Paypala in po vašem naročilu vam pošljemo položnico po emailu. V kolikor bi radi želeli plačilo na obroke nam pišite na email zan@zannekrep.si ali nas pokličite na 040 242 248.

Potek naročanja

Naročanje poteka prek spleta 24 ur na dan vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroča izdelke ali storitve, ki so mu na voljo na spletni strani. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke s potrdilom na gumb oddaj naročilo, vpiše potrebne podatke o plačniku oziroma prejemniku in plačilu. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo na spletni strani, da je to sprejeto. O morebitni spremembi naročila oziroma preklica mora kupec o tem obvestiti upravitelja strani, in sicer na elektronski naslov zan@zannekrep.si, kjer mora navesti podatke plačnika in datum naročila. Če kupec ne prekliče naročila, se naročeni izdelki ali storitve v dogovorjenem roku pripravijo. Naročilo je zaključeno, ko kupec prejme vse naročene izdelke.

Odstop od nakupa in vračilo blaga/reklamacije

Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, in sicer najpozneje v 30 dneh od prejema blaga, in sicer na elektronski naslov zan@zannekrep.si ali pisno na sedež podjetja. To sporočilo se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora nato blago vrniti najpozneje v 14 dneh po pisnem sporočilu o vračilu. Vrnjeni izdelki ali storitev mora biti enaka prvotnemu stanju. Kupec krije stroške vračila, v primeru odstopa od pogodbe, če je to potrebno. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ki ga prejmete ob prejemu blaga ali storitve. Kupnino za vrnjene izdelke vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam vrnemo najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga ali storitve z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije.

Pritožbe 

Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav nas lahko pokličete na telefonsko številko 040 242 248 ali pišete na elektronski naslov zan@zannekrep.si. Po prejemu pritožbe vas bomo najkasneje v petih delovnih dneh obvestili, kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vse čas obveščali o poteku postopka. Zavezujemo se tudi, da si bomo po svojih najboljših močeh prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Načini plačila

Plačilo naročenih izdelkov se izvrši po položnici in sicer z nakazilom zneska naročenih izdelkov na naš transakcijski račun pred prejetjem izdelka ali storitve ali preko PayPala. Položnico prejmete tudi po navadni pošti in po elektronski pošti takoj po naročilu.

Rok dobave

Rok dobave je praviloma do dveh delovnih dni po prejetem plačilu naročila. Za izdelke ali storitve, ki jih ni na zalogi, je rok dobave lahko tudi daljši.

Dostava

Naročeni izdelki ali storitve bodo odpremljeni takoj, ko bodo vsi na zalogi, razen če je bilo dogovorjeno kako drugače.

Stroški dostave

Vsa poštnina na naši spletni strani je brezplačna.

Varovanje osebnih podatkov

Upravitelj menija nakup se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Upravitelj se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in bo te uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje obvestil o naročilu, pošiljanje ponudb in računov) ter drugo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Uporabnik z izvedenim nakupom dovoljuje upravitelju zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob naročilu. Vsi podatki, ki jih uporabnik navede, so namenjeni le poslovanju upravitelja, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri naročilu v meniju nakup, ne odgovarjamo.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih upravitelj zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Komunikacija

Upravitelj bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če se bo uporabnik prijavil na novice in obvestila. V primeru težav oziroma nejasnosti pri uporabi in morebitnem nakupu izdelkov si upravitelj pridržuje pravico do stika z uporabnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena. Pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike pa bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljen tudi način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, pa bomo izrecno upoštevali.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ad Lucem d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Stvarne napake
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.