Za vas sem pripravil povzetek knjige od Anika Signala z naslovom The circle of profit.

Kdo je Anik Signal?
Gre za osebo, ki je prodala digitalne produkte v skupni vrednosti 100 milijonov dolarjev. BusinessWeek ga je uvrstil med TOP 3 najboljše ameriške podjetnike pod 25 letom. Dvakrat, pa je bilo njegovo podjetje na listi najhitreje rastočih podjetij v Ameriki.

Anik pravi, da se digitalne produkte veliko bolj splača delati, kot pa fizične, predvsem zaradi večje marže. Pri digitalnih produktih opisanih v knjigi gre predvsem za priporočanje drugih izdelkov v zameno za določen odstotek od prodaje (v tujini znano pod pojmom affiliate), kjer vam preko Clickbank strani, ki je vodilna na svetu za to področje, pripada tudi do 75 odstotkov marže.

Trije koraki, ki jih Anik priporoča za uspeh v svetu digitalnega podjetništva so:

  • Najdite temo, ki vas zanima.
  • Zanjo pridobite informacije in ponudite čimveč koristne vsebine.
  • Nato začnite razmišljati o zaslužku in monetizaciji te vsebine.

Dve zanimivi statistiki, ki jih Anik navede v knjigi:

  • Do leta 2020 bo 5 milijard ljudi na spletu.
  • Tržišče za e-knjige v ZDA raste približno 250 odstotkov na leto.

Kaj je bistvo knjige the circle of profit?

Gre za sistem izgradnje ciljne publike, ki jo zanima določena tema in ji preko emailov priporočate druge izdelke od katerih potem dobite določeno provizijo. V drugi fazi pa naredite svoj digitalni produkt in vam ostane večja marža.

Anik svetuje, da preden se odločite za vstop v določeno nišo preverite 5 ključnih kazalcev za profitabilnost niše:
1.) Izdelek more biti digitalno prijazen: npr. lahko naredite digitalni produkt o tem kako investirati v delnice.
2.) Konkurenca: nikoli ne bodite prvi, ki boste izdajali digitalne produkte v tej niši. Preverite Clickbank, ki sem ga že omenil in vodilno svetovno platformo za video učenje Udemy ter seveda iskalnik Google.
3.) Velikost tržišča: Na Facebooku npr. pod Size of audience naj bo po Anikovem mnenju minimalno 1 milijon uporabnikov na področju vašega zanimanja. Anik priporoča države Združene Države Amerike, Kanada, Avstralija, Nova Zelandija, Velika Britanija, Francija in Nemčija
4.) Uporabite Google Keywoord Planner orodje: Pokaže vam določeno število iskanj za ključno besedo, ki jo izberete (naj bo najmanj 10.000 iskanj na mesec za najbolj pomembne ključne besede).
5.) Dolgoročni potencial: Koliko časa bo vašega kupca zanimal nakup vaših informacijskih produktov?

TRI najbolj profitabilne niše po mnenju Anika so:

  • Zdravje (psihično, spiritualno, emocionalno)
  • Bogastvo (poslovno, investiranje)
  • Razmerja (poroka, zmenki, starševstvo)

Kaj je največji strah vseh, ki se lotevajo tega posla?
Kako pridobiti obiskovalce na svojo spletno stran. Anik pravi, da obstaja več brezplačnih možnosti, ki vam lahko pomagajo pridobiti obiskovalce:

  • Sodelovanje na blogih, forumih – nekateri forumi imajo 2000 ogledov na določeno temo, v prispevku ne pozabite  v podpisu dodati povezavo do vaše spletne strani. Ravno s forumi je Anik naredil svojih prvih 10.000 dolarjev na spletu.
  • Oglaševanje na Facebooku, socialni mediji, članki za druge.
  • Sodelovanje v affiliate omrežjih itd.

Za začetek Anik priporoča, da nekomu ponudite plačilo, da uporabite njegovo email listo. Da najdete ljudi, ki so vam to pripravljeni ponuditi obiščite naprimer Clickonomy.

Kakšno spletno stran pa rabite za ta posel?
Anik priporoča enostransko spletno stran, ki naj bo čimbolj enostavna. Njen cilj naj bo dober naslov, brezplačno darilo in poziv, da obiskovalci dajo svoj email v zameno za darilo. Najboljša beseda je “brezplačno”, ki jo uporabite v naslovu na vaši spletni strani. Takšno enostavno spletno stran lahko naredite hitro preko Leadpages.

Kolikokrat in kakšne emaile pošiljati svoji ciljni publiki?
Email pošljite 5x-6x na teden vaši ciljni publiki, rae pomeni, da pošljete 20 emailov na mesec. Osredotočite se na emaile s koristno vsebino ter vsaj enkrat na teden pošljite tudi promocijski email, v katerem priporočate izdelek v zameno za provizijo. Prvih 10 dni pripovedujte zgodbe o sebi, da si ustvarite zaupanje.

Koliko emailov na mesec pa rabite, da začnete služiti?
Anik za prvi cilj svetuje 10.000 emailov in če jih vsaj 5 odstotkov klikne na povezavo, to pomeni 500 obiskovalcev na vašo spletno stran, ki ima naprimer 2 odstotno konverzijo. Konverzija pomeni v tem primeru koliko ljudi bo dejansko kupilo izdelek, ki ga priporočate, pri tej stopnji konverzije pa to pomeni 10 nakupov. Če priporočate produkt, ki stane npr. 97 dolarjev, zaslužite 727,5 dolarjev, pri 75 odstotni proviziji.

Koliko so vredni email, ki so ključni za zaslužek v tem sistemu po mnenju Anika?
Povprečna vrednost naj bi bila 1 dolar/en email na mesec (v nekaterih nišah pa 0,5 evra ali pa tudi 5 evrov). To pomeni, da lahko z bazo 15.000 emailov naredite 15.000 evrov prihodka na mesec s pravim sistemom in možnostmi priporočanja izdelkov.

Kaj je najbolj prezrta metoda za zaslužek pri tem sistemu?
Po tem, ko vam publika da svoj email v zameno za darilo, se naj pokaže tako imenovana zahvalna spletna stran, na katero pa večina ne napiše ničesar. Anik priporoča, da jih takoj preusmerimo na novo ponudbo, saj tako lahko že takoj nekaj zaslužite. To naj bi bila po njegovem mnenju najbolj prezrta metoda za zaslužek.

Predlagam, da si tudi pogledate blog od Anika na www.lurn.com/blog, kjer je veliko koristne vsebine o tej tematiki.

Affiliate marketing