Za vas sem tokrat povzel sistem Zero to Launch od Ramita Sethija.

Gre za obsežen sistem, ki je pomagal več tisoč ljudem pri izgradnji uspešnega posla na internetu, med drugim tudi Slovencu Primožu Božiču, ki je bil ravno zaradi svojega uspeha objavljen v več svetovnih medijih npr. Business Insiderju.

Kdo je Ramit Sethi?
Gre za osebo, ki je vplivala vsaj na pol milijona ljudi. Njegove metode so bile objavljena na CNN, The New York Times, The Wall Street Journal, itd. Ramit ima tudi svoj blog, ki se imenuje I Will Teach You To Be Rich.

Pomagal pa je tudi Slovencu Primožu Božiču, ki je delal v tehnološkem podjetju za cca 7 dolarjev na uro, potem pa uporabil Ramithev sistem in začel služiti 400 dolarjev na uro – zato sem se tudi sam odločil preveriti ta sistem. Primož uči ljudi kako izboljšati produktivnost in ima svoj angleški blog, ki se imenuje Skyrocket Your Productivity. Osebno sem govoril s Primožem, ki je pomagal tudi pri nastajanju tega prispevka. Ramit ima precej drugačen sistem, kot večina ostalih avtorjev, ki učijo o tem kako zaslužiti na spletu. Njegov največji fokus je na vsebini, saj je ravno vsebina tista, ki vam bo pomagala ustvariti zaslužek na spletu.
Sethi priporoča, da naredite sistem ki bo delal za vas, npr. če imate le 5 ur časa na dan, potem 2 uri namenite ustvarjanju vsebine in 2 uri promoviranju vsebine (npr. preko forumov) ter 1 uro za strategijo in planiranje.

Kako priti do ideje za vsebino? Razmisliteo čem vaši prijatelji govorijo, da ste vi dobri ter kaj bi počeli, če bi vsak dan imeli 3 ure več prostega časa na voljo.

Da ugotovite ali je vaša ideja za vsebino sploh dobra po Ramitev sistemu, uporabite matriko povpraševanja, kjer imate na voljo štiri opcije:
– Ponudite visoko ceno ter imate malo kupcev (npr. osredotočite se na vsebino, ki uči kako izboljšati zadovoljstvo kupcev).
– Ponudite nizko ceno ter imate veliko strank (npr. vsebino o tem kako prihraniti pri času).
– Najslabša opcija je, da imate nizko ceno in malo strank (npr. ljudi učite delati boljše fotografije).
– Najboljša opcija po mnenju Ramita je, da imate visoko ceno in veliko strank (npr. da ponujate vsebino o tem kako izgubiti težo).

Vsako novo idejo za vsebino raziščite tudi na spletu s pomočjo:
Amazona (za vas so važna mnenja kupcev – reviewi) – osredotočite se na ocene, ki so rangirane med 2 do 4 in kaj kupci pišejo, da jih moti ter najdite vsaj 5 najbolj branih knjig iz tega področja in napište naslove, podnaslove, kazalo, itd.
– Preglejte forume za vašo tematiko in strani, ki ponujajo odgovore na vprašanja npr. Reddit ali Quora.
– Uporabite orodje Google Keywoord planner, ki vam pove kakšno je število mesečnih iskanj za določeno ključno besedo na iskalniku Google.

Kaj morate vedeti o potencialnih strankah, ki jim boste ponujali vsebino in produkte?
– Kdo so? Bodite čimbolj podrobni (npr.  zaposleni moški, ki so prezaposleni za zmenke in niso zainteresirani za spoznavanje v klubih).
– Kje jih lahko najdete? (npr. v katerih Facebook skupinah in katere Youtube kanale gledajo?)
– Kaj so njihove težave in problemi?
– Kaj so njihove želje in ambicije?
– Kaj so ovire na njihovi poti?
– Najbolj pomembno pa je vedeti kaj jih muči in katera vprašanja se jim pojavljajo? (npr. nekoga zanima kako naj ne bo več sramežljiv)

Kaj naj bo vaš prvi produkt z vsebino s katerim lahko zaslužite na spletu?
Ramit priporoča za začetek kratek video tečaj, ki naj obsega 4 do 8 video posnetkov o temi, ki si jo izberete – nekaj v čemer ste dobri. Vsak izmed video posnetkov naj bo dolg med 10 do 20 minut. Zakaj prav video tečaji? Imajo večjo dodano vrednost pri strankah kot tekst in so hitrejši za izdelavo ter enostavni za izdelavo. Kasneje pa lahko ponudite tudi naprimer daljše video posnetke, razna svetovanja ali pa celo naredite plačljiv dogodek.

Pomembno pravilo, ki ga Ramit uporablja pri izgradnji sistema s pomočjo vsebine: 90 odstotkov ponudite brezplačno, le 10 % najboljše vsebine pa prodajajte.

3 koraki za ustvarjanje vsebine in njeno promocijo:
– Ustvarite vrhunsko vsebino.
– Naredite listo potencialnih bralcev.
– Naredite listo 5 spletnih strani, kjer se bralci zadržujejo ter poskrbite za promocijo.

Večina avtorjev pravi, da je pomembna spletna stran, medtem ko Ramit pravi da sama spletna stran ni tako pomembna, najbolj važna je njena vsebina. Poleg vsebine pa je pomembno, da zbirate emaile in za vsako objavo na blogu pošljete email ter z bazo vaših strank komunicirate in jo tudi sprašujete vprašanja.

Tehnike za izboljšanje prodaje, ko imate ustvarjen produkt z vsebino na svoji spletni strani:
– Dodajte odštevalnik na spletno stran, ta naj odšteva koliko časa ponudba še velja.
– Ponudite več različnih možnosti plačila (npr. plačilo na obroke naj bo 20 do 25 odstotkov dražje od osnovne ponudbe).
– Tistim, ki kupijo vaš osnovni izdelek prodajte še nekaj dodatnega ali dražjega (temu pravimo upsell).
– Če ne kupijo vašega izdelka po prvotni ponudbi jim pošljite email in jih povprašajte, zakaj ga niso kupili.