Nasveti, ki jih priporočam pri uporabi Facebooka za vaše podjetje:
- razmislite o Facebook tekmovanju in kuponih, saj so se izkazali za zelo učinkovite
- odločajo malenkosti npr. ureditev rubrike o vaši strani na Facebooku
- testirajte različne fotografije, objave itd.
- ne pozabite v objavah na poziv k akciji (call to action) naprimer: Vzamite si trenutek, da pustite kak komentar, naročite se na naše objave, oglejte si ta video posnetek; da dobite takojšni dostop naredite itd.
- Odlično delujejo Facebook objave, ki so kot vprašanja naprimer: kaj je vaše najljubše…? na kakšen način…? Danes je…Kaj pa vi pravite…? Če bi se vi odločali, kaj bi izbrali? itd.
- Objavljati je potrebno takrat, ko je vaša ciljna publika najbolj aktivna na socialnem mediju. To lahko preverite preko Facebook insights (vpogledi), kjer izveste kdaj so vaši oboževalci aktivni.
- uporabite video posnetke, ki jih direktno objavite na Facebook, saj boste tako lažje dosegli vključenost uporabnikov. Zanimiv je tudi video v živo – Facebook Live
Statistike pravijo…
- Študije kažejo, da so všečki, delitve in komentarji ponavadi narejeni v nekaj urah po objavi.
- KissMetrics poroča, da fotografije dosežejo 53 odstotkov več všečkov, 104 odstotkov več komentarjev in 84 odstotkov več klikov, kot samo tekstovne objave.
- SocialBakers pravi, da objave kjer direktno objavite video posnetek na Facebook dosežejo 40 odstotkov večjo vključenost uporabnikov, kot objave, kjer objavite video posnetek iz Youtuba.
- Vaše objave naj bodo pod 250 znaki, saj boste tako dobili večji “engagement” oziroma vključenost uporabnikov. Še bolje pa je pod 80 znaki.
- Študije kažejo, da 35 odstotkov Facebook oboževalcev to postane, ker želijo tekmovati v raznih tekmovanjih. Socially Stacked pa pravi, da 42 odstotkov oboževalcev pa to naredi, ker želijo dobiti kak popust ali kupon.
- BuzzSumo je analiziral milijone Facebook strani in odkril, da objave brez hastagov dosežejo večjo vključenost uporabnikov, kot tiste s hastagi.
- SocialMediaExaminer pravi, da so targetirane objave boljše, kot objave ki so namenjene vsem, saj boste lažje dobili večjo vključenost uporabnikov oz. engagement.
- Razmislite o lokalni Facebook strani. Authenticity Marketing pravi, da ima lokalna Facebook stran 5 x večji doseg in 8 x večjo vključenost uporabnikov, kot standarna poslovna Facebook stran.
- Buddymedia študija, da je vključenost uporabnikov 18 odstotkov boljša v četrtek in petek ter, da Facebook strani, ki objavljajo enkrat ali dvakrat na dan dosežejo 40 odstotkov večjo vključenost uporabnikov, kot tiste Facebook strani, ki objavljajo 3 krat na dan.
- Priporočam, da sledite dvema avtoritetama na področju Facebooka: Jon Loomer in Mari Smith
Kot vedno je pri statistikah treba biti previden – testirajte in preverite pri vaši Facebook strani in ciljni skupini.
Uporabite aplikacije in spletne strani za pomoč pri vodenju vaših Facebook strani:
- Zavihki po meri ter nekatere aplikacije in spletne strani, ki so omenjene lahko uporabite tudi za razna tekmovanja ter kupone npr. uporabite za fotografijo, jedilnik restavracije, video ali obrazec za zbiranje emailov: Heyo, short stack, Woobox, Wishpond , Tabfoundry
- Zbiranje emailov – primer Constant contact
- Kvizi in ankete- SurveyMonkey, agora pulse
- Blog in RSS objave – dlvrt.it
- Za planiranje objav – Hootsuite, Buffer, post planner
- Integracije z drugimi socialnimi mediji npr. Instagramom – iconosquare
- Povezava s spletno trgovino npr. ecwid, shopify, shop tab
- Statistike – Simply measured, sprout social
0 Comments