Nasveti, ki jih priporočam pri uporabi Facebooka za vaše podjetje:

  • razmislite o Facebook tekmovanju in kuponih, saj so se izkazali za zelo učinkovite
  • odločajo malenkosti npr. ureditev rubrike o vaši strani na Facebooku
  • testirajte različne fotografije, objave itd.
  • ne pozabite v objavah na poziv k akciji (call to action) naprimer: Vzamite si trenutek, da pustite kak komentar, naročite se na naše objave, oglejte si ta video posnetek; da dobite takojšni dostop naredite itd.
  • Odlično delujejo Facebook objave, ki so kot vprašanja naprimer: kaj je vaše najljubše…? na kakšen način…? Danes je…Kaj pa vi pravite…? Če bi se vi odločali, kaj bi izbrali? itd.
  • Objavljati je potrebno takrat, ko je vaša ciljna publika najbolj aktivna na socialnem mediju. To lahko preverite preko Facebook insights (vpogledi), kjer izveste kdaj so vaši oboževalci aktivni.
  • uporabite video posnetke, ki jih direktno objavite na Facebook, saj boste tako lažje dosegli vključenost uporabnikov. Zanimiv je tudi video v živo – Facebook Live

Statistike pravijo…

  • Študije kažejo, da so všečki, delitve in komentarji ponavadi narejeni v nekaj urah po objavi.
  • KissMetrics poroča, da fotografije dosežejo 53 odstotkov več všečkov, 104 odstotkov več komentarjev in 84 odstotkov več klikov, kot samo tekstovne objave.
  • SocialBakers pravi, da objave kjer direktno objavite video posnetek na Facebook dosežejo 40 odstotkov večjo vključenost uporabnikov, kot objave, kjer objavite video posnetek iz Youtuba.
  • Vaše objave naj bodo pod 250 znaki, saj boste tako dobili večji “engagement” oziroma vključenost uporabnikov. Še bolje pa je pod 80 znaki.
  • Študije kažejo, da 35 odstotkov Facebook oboževalcev to postane, ker želijo tekmovati v raznih tekmovanjih. Socially Stacked pa pravi, da 42 odstotkov oboževalcev pa to naredi, ker želijo dobiti kak popust ali kupon.
  • BuzzSumo je analiziral milijone Facebook strani in odkril, da objave brez hastagov dosežejo večjo vključenost uporabnikov, kot tiste s hastagi.
  • SocialMediaExaminer pravi, da so targetirane objave boljše, kot objave ki so namenjene vsem, saj boste lažje dobili večjo vključenost uporabnikov oz. engagement.
  • Razmislite o lokalni Facebook strani. Authenticity Marketing pravi, da ima lokalna Facebook stran 5 x večji doseg in 8 x večjo vključenost uporabnikov, kot standarna poslovna Facebook stran.
  • Buddymedia študija, da je vključenost uporabnikov 18 odstotkov boljša v četrtek in petek ter, da Facebook strani, ki objavljajo enkrat ali dvakrat na dan dosežejo 40 odstotkov večjo vključenost uporabnikov, kot tiste Facebook strani, ki objavljajo 3 krat na dan.
  • Priporočam, da sledite dvema avtoritetama na področju Facebooka: Jon Loomer  in Mari Smith 

Kot vedno je pri statistikah treba biti previden – testirajte in preverite pri vaši Facebook strani in ciljni skupini.

Uporabite aplikacije in spletne strani za pomoč pri vodenju vaših Facebook strani: