Za blog sem analiziral sistem, ki se imenuje Fan page domination in ga je razvil Anthony Morrison.

Anthony je predavatelj, ki je pomagal že milijonom ljudem po vsem svetu postaviti uspešni posel na internetu. Anthony pravi da je ključnega pomena internet, saj lahko vsak ustvari uspešen posel. Z njegovim sistemom Fan page domination je Morrrison ustvaril pol milijona Facebook oboževalcev in pridobil četrt milijona emailov uporabnikov, z minimalnim stroškom oglaševanja.

O čem se gre pri sistemu?

  1. Ustvarite enostavno Facebook stran, ki obljublja nagrado,ter nagrado seveda tudi podarite.
  2. Ustvarite objave, ki bodo viralne (to je najbolj pomembno).
  3. Monetizirajte vašo zahvalno spletno stran, saj že na njej lahko služite denar.
  4. Pridobite emaile uporabnikov.
  5. Monetizirajte z emaili, ki ste jih pridobili.

Konkretna Facebook stran, ki jo je Anthony ustvaril po tem sistemu je DestinFlorida.com.
Podrobna razlaga sistema Fan page domination po Anthony Morrisonu:

  • Izberite nišo, ki vas zanima (naprimer potovanja).
  • Ustvarite Facebook stran. Potrebujete samo Facebook profilno sliko ter naslovno fotografijo, potrebno pa je ustvariti še gumb, ki bo preusmerjal na zahvalno stran.
  • Izberite orodja, ki jih boste uporabljali za emaile in autoresponderje oziroma vnaprej pripravljena sporočila. Uporabite lahko ActiveCampaign, survey monkey ter uporabite Leadpages ali click funnels za zahvalno spletno stran, kjer se uporabnikom zahvalite za sodelovanje (thank you page).
  • Izberite nagrado za oboževalce, pri tem pa se vprašajte kaj si želijo. Dajte jim res dobro nagrado (naprimer brezplačno potovanje na sanjsko destinacijo).
  • Razmislite o frekvenci nagrad (naprimer 2 krat na leto).
  • Pridobite prve obiskovalce s Facebook oglasi. Anthony priporoča začetni proračun 250 dolarjev , ki ga razdelite v več dni oglaševanja.
  • Razmislite o objavah, ki bodo viralne. Video posnetki zelo dobro delujejo na Facebooku, v objavah pa omenite naj vašo objavo všečkajo in delijo naprej. 
  • Obiskovalce iz vaše Facebook strani preusmerite na spletno stran, kjer bo anketa. Za ankete lahko uporabite Survey Monkey, Polldaddy, Survey nuts ,  Survey planet itd. Anthony za preusmeritev povezave iz Facebook strani do spletne strani z anketo uporablja tudi BuildRedirects, ki obiskovalce preusmeri glede na njihove pretekle dejavnosti. Na spletni strani za anketo uporabite štiri polja: ali trenutno potujete, na koliko potovanj ste šli, ste zainteresirani za ponudbo počitnic in zadnje naj bo vnos njihovega imena in emaila. 
  • Kasneje začnite uporabljati autoresponder. To so vnaprej pripravljena avtomatska sporočila, ki jih pripravite znotraj vašega email ponudnika.
  • Iz autoresponderja ljudi usmerite na zahvalno (thank you page), kjer boste služili tudi z Google oglasi. uporabljajte Google adsense za zaslužek z oglasi (naprimer na vrhu spletne stranu in tudi med besedilom). Na zahvalni strani se ljudem zahvalite za sodelovanje, povejte kdaj bo žrebanje in naj vam sledijo na Facebooku. 

Primer kako je Anthony sistem uporabljal v praksi:

Stroški potovanja so znašali 600 dolarjev, potoval je 2 x na leto, kar znaša skupaj 1200 dolarjev. V prvih petih mesecih je dobil 300 novih  emailov na dan. V petem mesecu pa dobil kar 50.000 novih emailov  in tako svojo bazo povečal na 95 tisoč ljudi. Vse skupaj ga je stalo torej 1.200 dolarjev oziroma malo več kot en cent, na pridobljen email.

Anthonyu lahko sledite na njegovi spletni strani  ali Facebook strani.