Milijonar v eni minuti

Žan Nekrep, mag. posl. ved

Žan Nekrep, mag. posl. ved je ustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini. Je avtor več knjig in predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

23. januarja, 2017

Za vas sem prebral knjigo Milijonar v eni minuti, ki sta jo napisala Marc Victor Hansen in Robert G. Allen.

Avtorja pravita, da vsakih 60 sekund nekdo v Severni Ameriki postane milijonar. Najhujši zmaj pri uresničitvi milijona, ki ga lahko srečate je vaš strah. Milijon dolarjev vredne zamisli so povsod okoli vas. Edina diploma, ki šteje je zamisel vredna milijon dolarjev. Milijonarji, ki niso nikoli diplomirali so naprimer: Bill Gates, Steve Jobs in Steven Spielberg. Potrebujete le gorečo željo, vse ostalo pa lahko najamete ali si izposodite. Vse se začne z mislijo, zato mislite pozitivno. Potrebujete zgolj dobro zamisel, odločenost in stik z ljudmi, ki imajo vse drugo. Vprašajte se po vašem talentu,v čem ste dobri po mnenju drugih, kateri so vaši pretekli uspehi ter česa si želite, kaj vam prinaša največje zadovoljstvo, kaj vas navdušuje in kaj je vaš hobi. Kakovost rezultata je vedno odvisna od kakovosti vprašanja.

Ustvarite dober sistem, ki deluje brez: gotovine, tveganja (uporabljajte tuj denar), izgube časa (na začetku porabite čas, potem pa avtomatsko sistem dela za vas), vodenja (poiščite za vodenje druge ljudi) in izgubljanja energije. Primer dobrega sistema, ki ga navedeta avtorja so baterije Duracell – nekdo je podjetju prodal zamisel in služi za vsako prodano baterijo.  Ena od najbolj enostavnih oblik  zaslužka je, da se povežete z nekom, ki ima veliko bazo strank ter ga prepričate, da vam pomaga prodajati vaše izdelke ali storitve v zameno  za naprimer določen odstotek od prodaje.

V poslovnem svetu poznamo 5 vrst vzvodov:
– Kapital drugih ljudi
– Izkušnje drugih ljudi
– Zamisel drugih ljudi
– Čas drugih ljudi (povezujte se s strokovnjaki na svojem področju)
– Delo drugih ljudi (nekateri imajo raje varno službo, kot podjetništvo)

Ko ste sami brez vzvodov ste odvisni od svojega znanja, izkušenj, denarja in drugih virov. Imejte mentorja, saj ve česa ne smete narediti in kaj je za vas bližnjica (najbogatejši zemljan na svetu Warren Buffet je imel mentorja Paul Grahama). Mentor ni vedno oseba, lahko je tudi bolezen, izguba delovnega mesta itd. Delujte v skupini, saj zapolni vrzel v vašem znanju in sposobnostih. Zmagovalna skupina vsebuje ljudi, ki radi dajejo zamisli, stratege, analitike in organizatorje. Imejte sistem in z njim posnemajte uspešne. Rajši najdite enega kupca, ki bo kupil milijon izdelkov, kot pa milijon kupcev.

Glavne poti po mnenju knjige do prvega milijona so:
Lastno podjetje: Prodajajte fizičnim osebam, pravnim osebam, državi, dobrodelnim ustanovam, odkupite drugo podjetje, itd.
Poslovanje na internetu: Razmislite o prodaji informacij po spletu. Tržite lahko informacije o znanju, zabavi, vaših uspehih, napakah, itd. Upoštevajte naslednje korake : Izberite temo (npr. prodaja), poiščite stranke, odkrijte vabo za njih (npr. kaj se sprašujejo/imajo problem) in jim to ponudite brezplačno ter nato začnite s prodajo.
Nepremičnine: Z nepremičnino zaslužite, ko jo kupite – to pomeni, da jo kupite za nizko ceno. Možnosti za kasnejši zaslužek so: spremenitev namembnosti, če se pričakuje kakšna gradnja v bližini (npr. trgovski center) ali pa preprosto dobite poceni nepremičnino zaradi težav lastnikov, itd.
Ostalo npr. delnice, ki obetajo visoko rast, dividende, itd.

Ko imate zamisel se pred dejansko uresničitvijo vprašajte sledeče:
Kdo so vaše stranke in kaj potrebujejo: Od idealne stranke rabite naslednje informacije: starost, spol, poklic, zaslužek, kraj bivanja, česa si želi, kaj je pri vašem izdelku za njo najbolj pomembno.
Čim več o vašem izdelku: Kako najbolje pozicionirati izdelek glede na zahteve strank in ponudbo konkurentov ter kaj bo vaša konkurenčna prednost.
Ponudite največ za vašo ceno: Vprašajte se kako boste naredili izdelek, da ga bodo v primerjavi s konkurenco imele stranke za odličen nakup glede na ceno.
Dobra distribucija: Kako boste z dobičkom izdelek pripeljali do strank.
Učinkovita promocija: Kateri mediji bodo najbolj primerni za oglaševanje in zakaj.

Da boste zaslužili poiščite tako imenovane zasvojence (npr. z golfom, z dvigovanjem uteži, video igrami) in jim ponudite vaš izdelek ali storitev. Imejte več virov zaslužka. Osredotočite se na najpomembnejše dejavnosti, saj je kar 85 % dejavnosti nepotrebnih, menita avtorja knjige. Osredotočite se na 20 % najpomembnejših strank. Vedno naredite najprej najpomembnejše in najtežje dejavnosti.

Vzpostavite mrežo ljudi. Zbirajte naslove, imena in telefonske številke vseh, ki jih srečujete in vzdržujte stike. Vredni ste toliko, kolikor so vredna vaša poznanstva.

Da boste dosegli milijon se naučite uporabljati najsodobnejše tehnologije, ki vam bodo pomagale. Veščine, ki jih uporabljajo najbogatejši so: iz vsakega dolarja lahko naredijo milijon, z drugimi delijo svoje bogastvo (vsaj 10 % zaslužka dajejo v dobrodelne namene), zavarovanje (bogati se zavarujejo pod okriljem raznih družb in skladov), ustvarjajo naložbe in varčujejo ter imajo nadzor (kupujejo najboljše za najnižjo možno ceno).

Preberite tudi…

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja