Profitabilni Google oglasi – prednosti za večji zaslužek

Google oglasi

Žan Nekrep, mag. posl. ved

Žan Nekrep, mag. posl. ved je ustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini. Je avtor več knjig in predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

1. julija, 2021

Vse se na Googlu začne s človekom, ki si želi najti rešitev za svoj problem, se pozanimati o določeni zadevi, najti jasne odgovore ali pa kaj kupiti. Torej je Google idealno mesto in nudi veliko priložnost, kjer lahko vstopite vi z vašimi ponudbami. Ljudem predstavite rešitve, ki jih iščejo in jim ponudite vaše produkte ali storitve.

Plačani Google oglasi se vedno prikazujejo na vrhu strani, celo nad vsemi organskimi rezultati, ki jih Google prikaže med rezultati iskanja. Da lahko tja postavite svoj oglas, vam to omogoča Googlova platforma za oglaševanje, imenovana Google Ads. Spoznali boste točen postopek kako ustvariti Google oglas in ga optimizirati do te mere, da vam bo prinašal veliko zaslužka in povečal prodajo vaših izdelkov ali storitev.

Google oglasi – Zakaj jih uporabljati?

Google oglasi

Vsak, ki se odloči za oglaševanje svojega posla, avtomatsko najprej pomisli na Facebook ali Instagram oglaševanje. Vendar pa nekje, kjer ni prevelike zasičenosti, lažje naredite prodor. Ko mirno gledate Facebook in naenkrat zagledate oglas, je tako, kot če bi se zbrano vozili po avtocesti, nato pa bi iznenada zagledali velik transparent ob cesti – lahko vas zmoti ali pa pritegne. Pri Google oglasih tega vprašanja ni. Namreč vsak, ki vtipka besede v iskalnik Googla ali YouTuba, gre to iskati z razlogom. Lahko si predstavljate to kot trgovino, v katero stopite z določenim namenom. Google vam nato prikaže relevantne oglase, ki so skladni z iskanjem.

Na primer, nekdo se zanima za nakup uvoženega avta iz Nemčije. Ne ve točno, na koga naj se obrne ali katerega posrednika bi za to storitev izbral. Zato v Google iskalnik vpiše uvoz avta iz Nemčije. Če ste vi recimo ponudnik in ste plačali za oglas s temi ključnimi besedami, je to prvo, kar ta oseba vidi. Prebere vaš oglas, pritegne ga in pristane na vaši spletni strani, kjer se predstavite in to storitev ponujate. Na spletni strani tako prejmete kontakt stranke in potencialen posel s to osebo.  

Pogosto je torej moč Google oglasov spregledana, a mnogim ta trenutek predstavlja glavni vir obiskovalcev spletne strani. Prednosti Google oglasov so številne in prav tako razlogi, zakaj ne bi smeli zamuditi priložnosti za oglaševanje svojega posla na Googlu.

Morda se sprašujete, zakaj sploh uporabljati Google Ads, če pa se prikažejo tudi organski rezultati iskanja, ki se tam znajdejo brezplačno? Potrebno je resnično ogromno dela, da dosežete prikaz vaše spletne strani na Google iskalniku na prvi strani med zadetki iskanja.  Za organske rezultate potrebujete izjemno visokokvalitetno vsebino, veliko drugih spletnih strani mora biti povezano z vašo prek linkov, imeti morate dober SEO spletne strani ipd. Z zelo majhnim vložkom pa lahko poskrbite, da se bo vaš oglas prikazal nad vsemi ostalimi rezultati iskanja – izstopal bo čisto na vrhu.

Katere prednosti vam nudijo Google oglasi?

Google oglaševanje

Google in YouTube sta svetovno še vedno največja iskalnika, kamor se dnevno zateka kar 90% internetnih uporabnikov. Največja prednost pri Google oglaševanju je ravno povezanost iz različnih virov, ki jo nudi Google. Vključeni so tako video oglasi na YouTube iskalniku kot tudi oglasi iz prikaznih omrežij – na spletnih straneh. To je ključna prednost pred Facebook oglaševanjem.

Prednost Google oglasov je v tem, da pospeši prodajo vaših izdelkov ali storitev in omogoči prikaze oglasov ravno tistim ljudem, ki to že iščejo. Želite si, da se vaš Google oglas pojavi na vrhu rezultatov iskanja za določeno ključno besedo, torej za tisto, kar ljudje vtipkajo v Google iskalnik. Googlu vi določite ceno, ki ste jo pripravljeni plačati za vsako stranko, ki klikne na vaš oglas. Dokler nekdo ne klikne na vaš oglas, vam Google ne zaračuna nič.

Podpora pri Googlu je hitrejša in bolj ažurna kot pri Facebooku.

Z enostavnimi Google oglasi si lahko drastično povečate obisk vaše spletne strani. Cilj je, da povečate procent ljudi, ki vidi vaš oglas. Namreč od tega jih samo določen procent tudi nanj klikne in še od tega jih samo določen procent tudi dejansko kupi od vas. Z Google oglasi si hitro in enostavno lahko povečate doseg in dostop do potencialnih strank, ki vsakodnevno uporabljajo Google iskalnik in YouTube.  

Google Ads račun vam ponuja ogromno brezplačnih orodij, s katerimi lahko natančno vodite, spremljate in analizirate vaše rezultate. Ustvarite več različnih oglasov in nato vidite, kateri vam prinaša boljše rezultate.

Google oglasi – ustvarite račun in ne spreglejte namigov za večji zaslužek!

Google oglasi

Google Ads je platforma, ki jo Google uporablja za oglaševanje. Odprete ads.google.com ali v Google iskalnik vpišete Google Ads in si odprete nov brezplačen Google račun po navodilih. Sledi vpis podatkov in sam proces registracije je hitro zaključen.

Google Ads je zelo pregleden in praktičen za uporabo, saj vas lepo vodi pri ustvarjanju oglasa. Določite lokacijo, kjer želite, da se oglas prikazuje in si izberete dnevni budget.

Google Ads pa vam ponuja tudi orodje, s pomočjo katerega lahko ustvarite res lepe vsote zaslužka. V meniju Orodja in nastavitve si izberite Upravitelj ciljnih skupin. To je glavni in ključni faktor za uspešne rezultate Google oglasov in povečano prodajo. Na tem mestu lahko točno določate kombinacije po meri. Lahko oglašujete npr.:

  • tistim, ki so ogledali vaš YouTube posnetek v zadnjih 30 dneh
  • tistim, ki so ogledali vašo spletno stran v zadnjih 30 dneh
  • tistim, ki so si ogledali točno določene videoposnetke
  • točno določenemu seznamu strank
  • tistim, ki so od vas v preteklosti že kaj kupili
  • tistim, ki so nekaj že dodali v košarico na vaši spletni strani, ipd.

To je remarketing ali ponovno trženje, kjer se običajno ustvarjajo res izjemni donosi. Google prikazuje vaše oglase tistim strankam, ki so do vas že izrazili določen interes in zanimanje. S pomočjo upravitelja ciljnih skupin in vsemi kombinacijami, ki jih Google ponuja, je to izjemna priložnost za pospešitev in povečano prodajo vaših izdelkov ali storitev.

Pri Google oglasih ste lahko zelo specifični in zožate krog ljudi, katerim želite, da se vaši oglasi prikazujejo. Boljše je, da jih vidijo prave potencialne stranke, kot pa tiste, ki jih vaše storitve sploh ne zanimajo. Zato se kreirajo ciljne skupine.

Targetirajte čim bolj usmerjeno. Ne uporabljajte preveč splošnih ključnih besed, kot je npr. zeleni čaj, saj ljudje vtipkajo to iz tisoče različnih vzrokov. Bodite bolj točni pri določanju ključnih besed, npr. organski zeleni čaj v vrečkah. Oseba, ki bo to vtipkala v Google iskalnik, bo veliko prej kupila vaš izdelek, kot nekdo, ki vpisuje običajen splošen izraz.

Google oglaševanje – Slovarček pomembnih izrazov

Tukaj najdete razlage vseh najbolj pomembnih pojmov in izrazov, s katerimi se boste srečali pri Google oglaševanju. Poznavanje in razumevanje le teh vam bo pomagalo doseči cilj, da boste uspešno nastavili in spremljali Google oglase za večji zaslužek.

Google oglasi

Konverzija

Konverzija je zelo pomemben faktor, ki ga vnaprej opredelite. Obsega določeno dejavnost obiskovalca na vaši spletni strani, čemur lahko sledite. Rezultate lahko uporabite za izboljšanje in optimizacijo vaših Google oglasov. Za sledljivost povežite svojo spletno stran z Google Ads računom, tako boste dobili vpogled v številne podatke. Izvedeli boste, kateri oglasi točno vam ustvarjajo dobiček, od kje prihaja največ strank, ipd.. Stopnja konverzije vam pove procentualno interakcijo na vaše Google oglase.

CTR

Je kratica za click through rate. Primer: Google prikaže vaš oglas 100-tim ljudem. Odvisno od tega, kolikokrat ljudje kliknejo na vaš oglas (5x, 10x, …), višji je vaš CTR in večje je zanimanje za oglas. Višji kot imate CTR, manj vam bo Google računal za klik na oglas.

Kampanja

Z drugimi besedami je to oglaševalska akcija. Ustvarite jo v Google Ads računu, v njej pa določite sam cilj kampanje – obisk na vaši spletni strani, povečanje konverzij, nakup, … Večinoma je oglaševalska akcija sestavljena iz več različnih oglasov, ki so vsi namenjeni skupnemu cilju. V sklopu te oglaševalske akcije potem ustvarjate relevantne oglase.

CPC

Je kratica za cost per click in pomeni ceno, ki vam jo Google zaračuna za en klik na vaš oglas po iskanju za določeno ključno besedo. Stremite k temu, da bo ta znesek čim nižji. V Google Ads računu si nastavite maksimalno ceno, ki ste jo pripravljeni plačati za klik, tako Google tega zneska ne bo prekoračil. Cilj je, da boste Googlu plačali manj za čim boljši rezultat.

CPA

Je ena najboljših strategij v Google oglaševanju. CPA je kratica za cost per action. Deluje na principu, da v Google Ads računu vi sami določite ceno, ki ste jo pripravljeni plačati za določeno aktivnost stranke. Lahko si za začetek določite npr. ciljni CPA 1€. Priporoča se, da niste razsipni pri višini budgeta, raje poskrbite za večje število različnih oglasov. Na tak način bo Google lažje dosegel ustrezne prikaze, vi pa samo poskrbite za kvalitetno in privlačno vsebino oglasov.

ROAS

Je kratica za Return on Ad Spent, pomeni pa izkupiček vloženega denarja v oglas oziroma donosnost glede na vložek. Višja kot je stopnja konverzije, višji je tudi ROAS.

Quality Score

Pomeni ocena kakovosti. Google uporablja zapletene formule, da vsakemu oglasu določi oceno med 1 in 10. Višja kot je ocena kakovosti oglasa, višji je ROAS in imate večje donose.

Ad Rank

Pomeni uvrstitev oglasa in predstavlja njegov položaj v rezultatih iskanja v Googlu v primerjavi z drugimi konkurenčnimi oglasi. Je zmnožek maksimalnega CPC in Quality Score. Odvisen je od cene, ki ste jo pripravljeni plačati, kvalitete oglasa, iskanosti, relevantnosti ipd.

Ne spreglejte povabila:

Če si želite izvedeti še več nasvetov in konkretnih usmeritev za uspešno prodajo s pomočjo Google oglasov, si lahko ogledate brezplačni Google webinar z novimi uporabnimi vsebinami. Prijavite se tukaj –  https://zannekrep.si/brezplacno10/

Preberite tudi…

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja