Kako povečati prodajo in zaslužek z Google oglasi?

Google oglasi

Žan Nekrep, mag. posl. ved

Žan Nekrep, mag. posl. ved je ustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini. Je avtor več knjig in predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

8. julija, 2021

S pomočjo Google oglasov lahko svojo znamko, prodajo izdelkov in prepoznavnost dvignete na povsem nov nivo. Ne glede na to, kaj prodajate, če ste sami, imate malo ali veliko podjetje in je vaš cilj povečati prodajo in zaslužek, ste na pravem mestu! Morda do sedaj še niste bili del tega izjemnega kanala svetovnih razsežnosti, ki bo predstavljen v tem članku.

Težko je skrivati navdušenje nad platformo Google Ads (predhodno imenovana Google Adwords). Sodobna populacija dandanes vsakodnevno aktivno uporablja Google in YouTube iskalnik. Zakaj torej ne bi izkoristili tega dejstva in prav tam zanje predstavili svoje ponudbe? Google Ads dodatno nudi tudi veliko število brezplačnih orodij, ki vam bodo pomagale izboljšati in povečati prodajo. Vpogled dobite v trende, ki so trenutno aktualni; v sam nabor ključnih besed in z njim povezanih mesečnih iskanj; izveste tudi, po čem obstaja največje povpraševanje in kaj vaše potencialne stranke najpogosteje iščejo. Te dragocene podatke pa lahko sami raziščete tudi, če se za Google oglaševanje konec koncev sploh ne boste odločili. Vse to je na voljo brezplačno v sklopu same Google Ads platforme. V vsakem primeru pa je definitivno vredno vaše pozornosti in vpogleda, če si želite povečati profitabilnost pri prodaji vaših izdelkov ali storitev.

Katera vrsta Google oglasov je prava za vas?

Google oglasi – Google oglaševanje

Video oglasi na YouTube

Vaši oglasi se bodo potencialnim strankam prikazovali v rezultatih iskanja na YouTube. Video oglas začnete ustvarjati že pri določanju tipa kampanje, kjer izberete možnost video oglas. Nenazadnje lahko z Google oglasi uspešno promovirate tudi svoj YouTube kanal in si tako razširite možnosti za večji zaslužek.

Oglasi v iskalnih in prikaznih omrežjih

Vaši oglasi se lahko prikazujejo v iskalnih omrežjih kot rezultati iskanja na Googlu. Vedno so locirani takoj čisto na vrhu in izstopajo nad vsemi ostalimi organskimi rezultati iskanja. Lahko pa se pojavijo tudi v sklopu prikaznih omrežij na drugih spletnih straneh.

Kombinacija obojega: video oglasi + iskalna in prikazna omrežja

Priporoča se, da ustvarite raje več različnih Google oglasov, kot pa na primer pretiravate pri višini dnevnega budgeta. Takšno postopanje vam omogoči kar dve koristi. Prvič, najprej dobro testirate trg in vidite odziv, ter drugič, Googlu ne boste plačali preveč. Raziskujte in poskusite raje najprej različne opcije, da vidite, za katere oglase obstaja večji odziv strank.

Kako ustvariti Google oglas?

Po brezplačni registraciji na Google Ads izberete Kampanje – ustvarite novo. Nato določite, kakšen je cilj vaše kampanje – prodaja, pridobivanje kontaktov, povečanje obiska vaše spletne strani, ozaveščanje o vaši znamki, … Nadalje določite tip vaše kampanje – video oglasi, prodajni oglasi, predstavitveni oglasi, … Med podtipi kampanje je najbolj priporočljivo, če izberete Kampanjo po meri. Določite ime kampanje. Bidding strategija – tukaj določite maksimalni CPV, torej najvišjo ceno, ki ste jo pripravljeni plačati, ko stranka klikne na vaš oglas. Budget in termin prikazovanja – začnite z nižjimi dnevnimi zneski da najprej testirate oglas in vidite rezultate. V Networks označite, kje želite, da se vaš Google oglas prikazuje. Možen je prikaz oglasa med rezultati iskanja v YouTubu (video discovery ad), ali pa kot video med predvajanjem YouTube videa (in stream ali video discovery ad). Izberete jezik, ki ga vaše potencialne stranke govorijo in lokacijo, kjer živijo (tukaj lahko tudi izključujete).

Google oglasi – struktura

Ustvarite novo Skupino oglasov, ki jo poimenujete po svoji želji, da jo boste lahko hitro ločili od ostalih, ko jih boste imeli več. Ta del predstavlja eno izmed odločilnih vlog, kako dobro boste svoje izdelke prodajali. Namreč na tem mestu določate, koga si želite s svojimi oglasi doseči oziroma kdo so vaše potencialne stranke in kupci. Določite demografske lastnosti, kot so spol, starost, družinski status, prihodek, …

Struktura Google oglasov: Kampanja – Skupina oglasov – Oglasi. V eni kampanji imate lahko več različnih skupin oglasov. Prav tako imate lahko več Google oglasov v eni skupini oglasov.

Nadalje določate ključne besede, za katere naj se vaš Google oglas prikazuje. To so torej besede, ki jih vaše bodoče stranke vtipkajo v Google ali YouTube iskalnik in vaš oglas se prikaže, če je zanje relevanten. Google Ads v sklopu svoje platforme ponuja možnost za uporabo načrtovalnika ključnih besed, ki vam bo nedvomno v veliko korist.

Kako vam pomaga načrtovalnik ključnih besed?

Google oglasi – ključne besede

To je izjemno močno orodje, s katerim boste veliko profitirali in bistveno povečali uspeh vaših Google oglasov in posledično tudi prodajo. Z načrtovalnikom ključnih besed lahko določate, kaj točno bo vaša potencialna stranka vtipkala v iskalnik, da se ji bo prikazal vaš oglas. Omogoča torej prikazovanje oglasov glede na široko iskanje (broad match), iskanje po besedni zvezi (phrase match) ali pa dobesedno iskanje (exact match). Razmislite torej, kako relevanten bo vaš Google oglas tistemu, ki bo v iskalnik vtipkal določene besede. Ali je to bolj splošen pojem ali pa morda zelo specifičen? To določate sami, saj le vi najbolj veste, kakšna je vaša ciljna publika in kaj vtipka v iskalnik.

Kako dobiti ideje za ključne besede?

Najbolj enostaven, a praktičen nasvet je ta, da za začetek uporabite Sorodna iskanja. V Google iskalnik vpišite najbolj primerno ključno besedo za vas, nato pa si na dnu strani poglejte odsek sorodnih ali podobnih iskanj. Tu vidite, kaj in kako so ljudje še drugače vtipkali besede v Google iskalnik, ko so iskali določeno stvar. S sorodnimi iskanji se lahko enostavno dokopljete do številnih idej zase, ki se jih morda sami ne bi spomnili.

Toplo je priporočeno tudi, da preprosto preverite svojo konkurenco. Poglejte, kaj oglašujejo tisti, ki že uspešno prodajajo podobne izdelke kot vi sami in kaj njim prinaša visoke prodajne rezultate. Preden so prišli do tega cilja, so zagotovo vložili že kar nekaj denarja v Google oglaševanje in le zakaj se ne bi zgledovali po primerih dobrih praks? Raziščite svojo konkurenco, saj si boste s tem skrajšali fazo testiranja in hkrati prihranili tudi denar za oglaševanje.

Sčasoma boste videli, kakšne rezultate vam bodo prinesle določene ključne besede in na podlagi takšnega testiranja boste svoje oglase optimizirali za večji zaslužek. Naslednji korak je sama vsebinska priprava Google oglasa.

Vsebina Google oglasov je kraljica

Google oglasi – kako jih napisati?

Nedvomno je pomembno, kako je sam Google oglas napisan. To zajema tako vsebinsko plat kot tudi vizualno podobo. Ko ustvarjate Google oglas, lahko na desni strani ves čas spremljate predogled samega oglasa in vidite, kako bo izgledal na mobilniku ali računalniku. Ko boste z vsem zadovoljni, samo še kliknete Ustvari.

Naložite torej svoj video, dodate naslov in opis. Tako preprosto, pa vendar igra glavno vlogo, ali boste stranko res pritegnili, saj to najprej vidijo in preberejo. Ustvarite takšen naslov, ki izpostavlja korist in takoj pritegne k branju. Prepričati morate v nekaj zanimivih besedah, da bodo na vaš oglas res kliknili.  

Sam tekst naj ne vsebuje napak, saj s tem preprečite, da bi stranka dobila napačen vtis o vas, da ste površni ali neresni.

Pri samem ustvarjanju videa si ne delajte preglavic. Bolj kot boste preprosti, boljše bo vaš oglas izpadel, kaže praksa. Ne potrebujete profesionalne opreme, vrhunske videokamere ali tonskega mojstra, da bi bil vaš video sprejet. Izkušnje kažejo, da se odlično izkažejo povsem preprosti posnetki z mobitelom ali enostavne animacije z zanimivo vsebino. Cilj konec koncev ni tehnična dovršenost oglasa, ampak povečana prodaja, pogoj za to pa je, da vas ljudje sprejmejo. Osredotočite se torej raje na vaše sporočilo, ki ga predajate vaši ciljni skupini.

Kako uspešen je vaš Google oglas?

Seveda vas bo po uspešno zaključeni postavitvi oglasa zanimalo, kakšni so rezultati. Google Ads je poskrbel tudi za to. Na sami platformi je na voljo tudi kar nekaj brezplačnih statistik za spremljanje vaših oglasov. To pomeni, da dobite vpogled v poročila, na katerih mestih so se prikazovali, kakšne so njihove umestitve in tudi analitike, kje ste plačali največ ali najmanj za stranko ali konverzijo.

Kaj na vaši spletni strani ne sme manjkati za čim večji zaslužek?

Google oglasi – uspešni rezultati

Jasno izpostavljene koristi za vašo stranko. Poudarite vaše prednosti, s katerimi izstopate oziroma se ločite od konkurence. Morda je to ponudba 1+1, gratis poštnina, odposlano naslednji dan,,…? Tukaj ni fokus na samih lastnostih izdelkov, ampak na prednostih in koristih, ki jih kupec pri vas pridobi kot cenjena stranka. Dajte ji tisti razlog več, zakaj naj naroči ravno pri vas, vas kontaktira, vam piše, …

Enostavno dodajanje izdelkov v košarico. Žal se še dandanes najdejo spletne strani, ki že dobijo zelo zagreto stranko na spletno stran in je tik pred nakupom, potem pa jo na spletni strani pričaka labirint in ni na voljo jasnega in enostavnega gumba Dodaj v košarico. Ta se mora nahajati na vidnem mestu, da jo kupec takoj opazi in enostavno dostopa do nje.

Predstavljena Pogosta vprašanja in odgovori, ki vašim potencialnim strankam že vnaprej odgovorijo na najpogostejše pomisleke, ki jih imajo. Tukaj bodite konkretni in jasni, ne ovinkarite in bodite odkriti. Stranka naj bi se na vaši spletni strani počutila sprejeto in predvsem razumljeno, zato se tukaj skrivnostnost in skopost ne obneseta ravno najbolje. Najlažji način, da to storite je, da se postavite v vlogo kupca na svoji lastni spletni strani. Kaj bi vas zanimalo, česa še niste dovolj poudarili, o čem vas stranke vedno sprašujejo? Te vsebine strnite v Pogosta vprašanja in odgovore.

Skladnost ponudbe v vašem Google oglasu in na vaši spletni strani. Poskrbite za to, da bo vaša ponudba razločna takoj, ko pride kupec na vašo stran. Naj kupca tam dejansko pričaka točno to, kar oglašujete.

Hitrost nalaganja spletne strani na mobitelu. Stvari se morajo odvijati gladko in hitro, da kupca obdržite. Kakšna je odzivnost vaše spletne strani na mobitelu lahko preverite tukaj >> klik.

Ne spreglejte povabila:

Če si želite izvedeti še več nasvetov in konkretnih usmeritev za uspešno prodajo s pomočjo Google oglasov, si lahko ogledate brezplačni Google webinar z novimi uporabnimi vsebinami. Prijavite se tukaj –  https://zannekrep.si/brezplacno10/

Preberite tudi…

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja