Kako zaslužiti z OnlyFans

Žan Nekrep, mag. posl. ved

Žan Nekrep, mag. posl. ved je ustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini. Je avtor več knjig in predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

1. marca, 2022

OnlyFans je storitev, ki ima naročnino na vsebino. OnlyFans, ki ga je leta 2016 ustanovil britanski tehnološki podjetnik in vlagatelj Timothy Stokely v Londonu, je mesto, kjer ustvarjalci vsebin ponujajo ekskluzivno vsebino. Značilno je, da lahko za to vsebino njihova ciljna publika plača višje cene. Ustvarjalci lahko zaklenejo svojo vsebino za plačljivim zidom, kar oboževalcem omogoči dostop za mesečno plačilo ali enkratno napitnino. Danes ima OnlyFans več kot 50 milijonov registriranih uporabnikov in več kot milijon ustvarjalcev vsebine.

Ustvarjalci na OnlyFans lahko objavljajo različne vrste vsebine, ki pritegnejo tiste, na katere ciljajo. OnlyFans nima veliko omejitev, tako da ustvarjalcem vsebine olajša objavo gradiva za odrasle, po čemer je spletno mesto sčasoma postalo znano. Ko ljudje slišijo za OnlyFans, običajno pomislijo na gradivo za odrasle – spolne delavce, manekenke, ki delijo vsebino NSFW, in druge. Vendar to ni tisto, za kar je bilo spletno mesto ustvarjeno. Tam lahko vsakdo objavi, kar želi. S svojimi “posebnimi oboževalci” lahko tako deliš tudi slike svojih domačih živali ali obrokov, ki jih pripraviš.

Kako deluje platforma OnlyFans

Namen OnlyFans je ustvariti platformo za ustvarjanje in distribucijo dragocene, vrhunske vsebine, ki je ni mogoče dobiti nikjer drugje. Ustvarjalci lahko svojo stran nastavijo na brezplačno ali plačljivo, oboževalci pa nato plačajo za dostop do ekskluzivne vsebine. Ustvarjalci naredijo račune brezplačno, ko pa zaslužijo denar na platformi, OnlyFans izplača 80 % zaslužka, 20 % pa obdrži kot nadomestilo.

Ker je večina vsebine na OnlyFans eksplicitna, morajo biti uporabniki stari najmanj 18 let in za prijavo potrebujejo osebni dokument, ki ga je izdal državni organ. Vsebino z blagovno znamko vsakega ustvarjalca ščiti tudi OnlyFans, ki zagotavlja, da je ni mogoče deliti zunaj platforme. Če tako uporabnik poskuša narediti posnetek zaslona na spletnem mestu, bo prikazana vsebina zatemnjena. Uporabniki so prav tako podvrženi prepovedi, če so ujeti pri poskusu posnetka zaslona ali snemanja dogajanja.

Kdo uporablja OnlyFans

OnlyFans lahko uporablja kdorkoli. OnlyFans je dom pisateljev, pesnikov, navdihujočih govorcev, avtorjev, umetnikov, kuharjev in drugih. Toda stran je najbolj znana po tem, da je središče vsebin seksualnih delavcev, porno zvezd in podobno.

Ker OnlyFans ljudem omogoča objavljanje vsebine, ki bi bila cenzurirana na drugih spletnih mestih družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, jo pogosto uporabljajo tudi seksualni delavci in ljubiteljski pornografi, ki na to platformo nalagajo videoposnetke in slike ter komunicirajo s svojimi oboževalci prek neposrednih sporočil.

Vir: OnlyFans

Po analitiki, ki jo je objavil OnlyFans za zadnje leto, je povprečen uporabnik star 29 let, povprečna starost uporabnika, ki plačuje OnlyFans naročnino, pa je med 35 in 44 leti.

Koliko lahko zaslužite na OnlyFans

OnlyFans določa najnižjo in najvišjo stopnjo naročnine. Najnižja cena naročnine je 4,99 dolarja na mesec, najvišja cena naročnine pa 49,99 dolarja na mesec. Ustvarjalci lahko nastavijo tudi nasvete ali plačana zasebna sporočila, ki se začnejo pri najmanj 5 dolarjih. Plačljivi nasveti in zasebna sporočila ne morejo samo povečati zaslužka, ampak pomagajo ustvarjalcem pritegniti svoje oboževalce in si ustvariti zveste sledilce.

Švedska gospodična Bella (ali Monica Huldt) je ena izmed najbolj zaslužnih ustvarjalcev na OnlyFans kljub dejstvu, da je njena mesečna naročnina 6,50 dolarja. Večino svojega denarja zasluži s honorarji, ki jih zaračunava za naročeno delo, poslano prek zasebnega sporočila. Business Insider poroča, da je lepotica pridobila več kot 1.100 naročnikov, kar obogati njeno denarnico za več kot 100.000 dolarjev na leto samo s platformo OnlyFans.

Čeprav je imela Huldtova veliko sledilcev na Instagramu, preden si je ustvarila račun na OnlyFans, je za Business Insider razkrila, da vsebine na OnlyFans ustvarja sedem dni na teden, da bi ohranila svojo raven zaslužka. Ponudila je nekaj nasvetov za ustvarjalce, ki razmišljajo o tem, da bi si ustvarili profil na tej platformi, da bi zaslužili denar: “Nikoli ne bi svetovala nekomu, da bi to naredil, če bi si želel delati le dva dni na teden ali kaj podobnega. Ne gre za krajši delovni čas. S tem ne zaslužiš dovolj denarja.”

To ponavljajo številne spletne seksualne delavke, ki so prisotne na platformi OnlyFans. Mnogi od njih govorijo o tem, kako težko je zaslužiti dostojen denar na platformi, saj je velik del tega zavit v zmožnost pridobivanja sledilcev. Poleg tega morate kar nekaj časa in energije vložiti v dosledno ustvarjanje vsebine, preden račun začne prinašati dovolj velik dobiček.

Ustvarjalci OnlyFans lahko prodajajo prilagojeno ali interaktivno vsebino na spletnem mestu za doplačilo. Nekateri ustvarjalci so ustvarili meni z namigi, ki podrobno opisuje vsebino in interakcije, ki jih ponujajo, ter njihovo ceno. OnlyFans obdrži tudi 20 % vsote, ki jo ustvarjalci zaslužijo. “Vaša napoved zaslužka je res odvisna od kakovosti in količine vsebine, ki jo naložite. Več kot objavljate, več je spodbude da se vaši oboževalci naročijo (in ostanejo naročeni) na vaš profil.”

Prejmite plačilo za napotitve OnlyFans

OnlyFans ponuja tudi napotitveni program (“referral program”), s katerim lahko tisti, ki napotijo ustvarjalca na platformo, zaslužijo 5 % zaslužka napotenega ustvarjalca v prvih 12 mesecih do prvega milijona dolarjev, ki ga ta zasluži. Ni omejitev glede števila napotenih ustvarjalcev ali skupnega zaslužka napotitev. Napotnice se izplačujejo mesečno na prvi delovni dan v mesecu.

Napotitveni program je prej izplačeval 5 % zaslužka napotenega ustvarjalca za vse življenje, vendar so zaradi priljubljenosti platforme zdaj napotitve omejene na leto po prijavi in do prvega milijona dolarjev, ki jih je napoteni ustvarjalec zaslužil. Nekateri ustvarjalci so se lotili ustvarjanja in podpore peticije, da bi spodbudili OnlyFans k ponovni vzpostavitvi starega sistema, še posebej ker se mnogi seksualni delavci za svoj dohodek zanašajo na platformo OnlyFans. 

Socialni mediji, ki temeljijo na naročnini

Socialni mediji, ki temeljijo na naročnini, so nova priložnost za zaslužek za tehnične in kreativne podjetnike. Na platformi družbenih medijev, ki temelji na naročnini, uporabniki plačajo in se naročijo za prejemanje in uporabo določenega izdelka ali storitve za določeno časovno obdobje.

Gumb “Naroči se“

Čeprav so modeli, ki temeljijo na naročnini, bolj pogosti in priljubljeni izven interneta (kot so članstva v telovadnici, naročnine na časopise in prenašanje priljubljenih oddaj na Netflixu in Hulu), priljubljenost vsak dan narašča tudi za številna spletna podjetja.

Družbena omrežja in naročniška podjetja

Podjetja in rastoče blagovne znamke imajo lahko korist od platform družbenih medijev, ki temeljijo na naročnini, v več pogledih:

  • Podjetja lahko začnejo pogovore o izdelkih in storitvah, ki jih ponujajo na spletu. To lahko spodbudi komunikacijo in vzpostavi rastočo skupnost za vaše podjetje. Ta strategija je lahko koristna tudi za pomoč podjetju, da se razlikuje od svojih konkurentov do obstoječih in potencialnih kupcev. Preko družbenega kanala, ki temelji na naročnini, lahko podjetja povečajo navdušenje nad svojo ponudbo in povečajo povpraševanje.
  • Platforme družbenih medijev, ki temeljijo na naročnini, pomagajo podjetjem zagotoviti resnično vrednost svojim strankam in zagovornikom blagovnih znamk. Zahvaljujoč vznemirjenju in priročnosti naročnine na platformah družbenih medijev lahko stranke postanejo ambasadorji vaše blagovne znamke in vam nehote pomagajo pri vaših trženjskih prizadevanjih.
  • Ko se stranka naroči na račun vašega podjetja, vlaga v vaš dolgoročni uspeh. Naročnina je (relativno) dolgoročna obveznost. Ljudje želijo vsak mesec videti več vaše vsebine. Gre za ponavljanje posla.
  • Internet se je razvil v platformo z nešteto ponudbami – od družbenih medijev do e-trgovine, če jih omenim le nekaj. Družbeni mediji so se razvili iz preprostega kanala za medsebojno komunikacijo ljudi v marketinško orodje, ki ga lahko uporabljajo podjetja. Podobno vidimo, kako spletna podjetja izvajajo povsem nov poslovni model – naročniški. Industrija, ki temelji na spletnih naročninah, deluje dobro, z močno rastjo za večino podjetij. To je mogoče pripisati tudi temu, kako podjetja uporabljajo družbene medije ne le kot marketinško orodje, ampak tudi za pridobivanje vpogleda v stranke.

OnlyFans je le ena od platform družbenih medijev, ki temeljijo na naročnini. MeWe, naročniško socialno omrežje, ki se predstavlja kot anti-Facebook platforma, je lansiralo premium storitev, ki uporabnikom platforme daje možnost plačila za storitve, kot so dodajanje poslovne strani, dodajanje glasovnih in videoklicev ter dodajanje prostora za shranjevanje v oblaku. Za 4,99 dolarja na mesec lahko uporabniki dobijo dostop do vseh premium funkcij. MeWe je na svoji platformi že pridobil milijone uporabnikov, ki iščejo alternativo Facebooku.

Odkar se je v začetku leta 2020 začela globalna pandemija covid-19, se je iskanje “OnlyFans” v Googlu izjemno povečalo. OnlyFans poroča, da je med marcem in aprilom na spletnem mestu vsak dan naredilo profil približno 200.000 novih ljudi, kar je povzročilo 75-odstotno povečanje novih uporabnikov. Samo čas bo pokazal, ali se bo ta rastoča krivulja za OnlyFans nadaljevala, vendar je jasno, da so družbeni mediji, ki temeljijo na naročnini, izvedljiv in uspešen odgovor na socialno distanciranje in naš vse bolj digitalni svet.

Zanimivi statistični podatki

1. OnlyFans je ustvarjalcem izplačal več kot 2 milijardi dolarjev.

V času, ko je Bella Thorne ustvarila račun na OnlyFans (avgusta 2020), je Variety poročal, da je OnlyFans ustvarjalcem izplačal več kot milijardo dolarjev. Do novembra 2020 je The Information govoril, da se je ta številka povzpela na 2 milijardi dolarjev.

2. Bella Thorne je v prvih 24 urah zaslužila več kot milijon dolarjev.

Igralka, pevka in manekenka Bella Thorne je v svojem kratkem obdobju na platformi OnlyFans ustvarila velik vpliv. Njen čas na platformi je bil morda kratek, vendar je bil očitno poln dogodkov.

Avgusta 2020 se je pridružila OnlyFans in postavila rekord platforme v svojih prvih 24 urah, ko je zaslužila več kot milijon dolarjev prihodka. To je storila tako, da je svoje načrte objavila v videomontaži na svojem Instagram računu, kjer ima 24,3 milijona sledilcev.

Kmalu se je njen zaslužek podvojil na 2 milijona dolarjev. Svojo naročnino OnlyFans je določila na 20 dolarjev na mesec (z omejenim časovnim 20-odstotnim popustom za enomesečno naročnino in 15-odstotnim popustom, če oboževalci kupijo tri- ali šestmesečni dostop).

Thorn je pozneje trdila, da je svoj račun OnlyFans odprla kot eksperiment za dokumentarec režiserja Seana Bakerja. Baker pa je to odločno zanikal.

Navsezadnje je Bella Thorne ostala na OnlyFans le kratek čas. Povzročila je polemiko, ker je za “gole” slike zahtevala 200 dolarjev, vendar je na njih nosila spodnje perilo. To je povzročilo številne zahteve za vračilo denarja, zaradi česar naj bi OnlyFans spremenil pravila glede stopenj plačil in povratnih bremenitev. Seksualni delavci na platformi so se pritoževali, da so dejanja Thornove zmanjšala njihov dobiček.

3. Večina računov domov odnese manj kot 145 dolarjev na mesec.

Večina ustvarjalcev z OnlyFans ne zasluži bogastva. Dejansko jih večina prejema manj kot 145 dolarjev na mesec.

Vendar je treba poudariti, da je eden od razlogov za to neenakost ta, da večina računov na OnlyFans sploh nima oboževalcev. 

4. Najboljši 1 % računov zasluži 33 % vsega denarja.

Vendar kot opaža XSRUS, prihodki ustvarjalcev vsebin sledijo klasični porazdelitvi moči. Najbolj uspešni zaslužijo bistveno več kot vsi ostali. 1 % najboljših računov ustvari 33 % vsega prihodka, 10 % računov pa 73 %.

Seveda imajo vplivneži in zvezdniki naravno prednost, ko gre za zaslužek na OnlyFans. S seboj pripeljejo že pripravljeno občinstvo. Verjetno ni težko prinesti deleža obstoječega sledilcev na Instagramu na OnlyFans in od njih zaslužiti.

5. Povprečni zaslužek na OnlyFans je 180 dolarjev/mesec.

XSRUS je preučil številke, da bi ocenil zaslužek ustvarjalcev na OnlyFans. Rezultati so pokazali, da povprečni računi zaslužijo približno 180 dolarjev/mesec. Vendar opažajo, da njihovi izračuni izključujejo napitnine, saj OnlyFans nima na voljo informacij o prejetih napitninah.

6. OnlyFans zmanjša transakcije svojih uporabnikov za 20 %.

Poslovni model OnlyFans je preprost – zagotavljajo platformo za plačljive vsebine. Ustvarjalci ustvarjajo in objavljajo ekskluzivne vsebine, ki jih njihovi naročniki plačajo. OnlyFans prevzame del teh plačil. Več kot zaračunate in več naročnikov imate, več denarja zasluži OnlyFans. In to velja za vsa plačila na tej platformi, ne samo za vsebino za odrasle.

Kot opaža XSRUS, ima OnlyFans boljši model kot Uber ali Airbnb. Lastnik avtomobila Uber ali nepremičnine Airbnb lahko hkrati skrbi samo za eno skupino strank. Takšne omejitve kanala na OnlyFans ni. Kadarkoli lahko dodate naročnike in vsi lahko hkrati gledajo vsebino. “OnlyFans je multiplikativen – isti selfi lahko služi 10 ali 1.000 oboževalcem.”

7. 500.000 novih uporabnikov na dan ter dobrih 15 milijonov novih uporabnikov na mesec!

Ustanovitelj OnlyFans Tim Stockley je bil leta 2019 citiran v The West Australian, ki pravi, da ima OnlyFans vsako uro registriranih 1.000 novih uporabnikov.

Takrat je to verjetno zvenelo veliko. Vendar pa se uporabniki še naprej zbirajo na platformi. Še posebej v času epidemije covid-19 se je število uporabnikov na platformi močno povečalo.

V povprečju ima OnlyFans 500.000 novih uporabnikov na dan.

8. 7.000–8.000 novih ustvarjalcev vsebin na dan

V začetku leta 2019 je ustanovitelj OnlyFans Tim Stockley za časopis The West Australian dejal: “Trenutno vsak teden vključujemo več kot 3.000 novih ustvarjalcev vsebin.” Seveda je bilo tako, preden je bila razglašena pandemija covid-19. Od takrat se je na OnlyFans prijavilo vse več ustvarjalcev vsebin.

Do maja 2020 je spletno mesto pridobivalo od 7.000 do 8.000 novih ustvarjalcev vsebin na dan, pravi glavni operativni direktor mesta Thomas Stokely.

9. 50 milijonov registriranih uporabnikov

Pri pomanjkanju uradnih registriranih uporabniških številk imamo enako težavo kot pri ustvarjalcih vsebin. Lahko zgolj sklepamo na podlagi člankov, objavljenih skozi čas. Leta 2019 je OnlyFans očitno dosegel 7 milijonov registriranih uporabnikov. V članku Economista iz januarja 2020 je navedeno, da je do tega trenutka OnlyFans trdil, da ima 12 milijonov registriranih uporabnikov.

Marca 2020 je Mashable poročal, da ima OnlyFans 26 milijonov registriranih uporabnikov.

Vendar pa je Variety do konca avgusta 2020 poročal, da ima OnlyFans zdaj več kot 50 milijonov registriranih uporabnikov. Jasno je, da se je veliko ljudi obrnilo na OnlyFans, da bi preživeli čas med zaprtjem zaradi covid-19.

Če povzamemo, je platforma OnlyFans zagotovo zelo zanimiva platforma. Veliko lahko zaslužite, vendar le če ste konstanti in imate željo delati vse dni v tednu. Seveda pa je odločitev posameznika, kakšno vsebino bo objavljal in na kakšen način bo služil svoj denar.

Preberite tudi…

Kako zaslužiti z OnlyFans

Kako zaslužiti z OnlyFans

OnlyFans je storitev, ki ima naročnino na vsebino. OnlyFans, ki ga je leta 2016 ustanovil britanski tehnološki...

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen.