Dropshipping za začetnike

Žan Nekrep, mag. posl. ved

Žan Nekrep, mag. posl. ved je ustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini. Je avtor več knjig in predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

21. septembra, 2023

Dropshipping slovi kot eden izmed preprostejših načinov zaslužka na spletu. Z njim lahko pridobite izdelke od tretje osebe proizvajalca ali trgovca in jih prodajate kot svoje v svoji e-trgovini. Dobavitelj bo poskrbel za zalogo in logistiko, tako da se osredotočite na rast vaše blagovne znamke in trženja podjetja.

Kliknite na to povezavo za brezplačni spletni seminar. https://zannekrep.si/brezplacno18/

Kaj je Dropshipping

Dropshipping je način izpolnjevanja naročil za spletno prodajo izdelkov od tretjih dobaviteljev, kot so na primer proizvajalci in trgovci. V tem modelu se lastnik podjetja v glavnem osredotoča na trženje in vodenje e-trgovine, medtem ko dobavitelj skrbi za inventar in pošiljanje artiklov.

Dropshipping na splošno deluje tako, da kupec oziroma stranka kupi izdelek v vaši spletni trgovini. Za določen izdelek bo plačal maloprodajno ceno, dropshipper bo naročilo posredoval dobavitelju, odvisno od dogovora pa nato dropshipper dobavitelju plača veleprodajno ceno in obdrži stopnjo dobička.

Dobavitelj obdela naročilo in nato izdelek odpošlje neposredno kupcu.

Kako v petih enostavnih korakih začeti z dropshippingom:

  1. Izberite poljubno poslovno nišo. Ugotovite, katere izdelke prodajati in na kateri trg se osredotočiti.
  2. Poiščite dobavitelja. Izberite zaupanje vrednega dobavitelja, ki ponuja izdelke v vaši niši.
  3. Oblikujte identiteto blagovne znamke. Ustvarite ime, logotip in barvno paleto, ki ustreza vašemu podjetju in ciljni publiki.
  4. Ustvarite spletno trgovino. Izberite ponudnika gostovanja in platformo, s katero boste izdelali svojo spletno stran.
  5. Promocija spletne trgovine. Povečajte promet in prodajo na svojem spletnem mestu s SEO, oglasi, družbenimi mediji in še veliko več.

1. Izberite poljubno poslovno nišo

Okoli 33 odstotkov vseh spletnih trgovin na svetu uporablja dropshipping kot poslovni model, zato je konkurenca izjemno močna. Ker veliko spletnih mest za dropshipping prodaja iste izdelke pod različnimi blagovnimi znamkami, je ključnega pomena, da vaša blagovna znamka izstopa.

Eden od načinov, kako to doseči, je izbira niše, ki na splošno pomeni določen segment strank, na katerega se mora podjetja osredotočiti.

Tukaj je nekaj nasvetov o izbiri prave niše za uspešno spletno podjetje:

  • Začnite pri sebi. Katero področje vas zanima ali pa imate mogoče največ znanja? Bolj kot boste razumeli svojo nišo, lažje boste ugotovili, kaj deluje za vaše občinstvo.
  • Poglejte trende. Če želite zagotoviti dobičkonosnost, razmislite o prodaji izdelkov, po katerih je veliko povpraševanje, ne glede na sezono ali letni čas.
  • Oglejte si najbolj prodajane izdelke na Amazonu. Da bi zagotovili, da ima niša stabilno ali rastočo prodajo, je koristno pregledati njeno zgodovino prodaje na Amazonu, ki je največja spletna tržnica.
  • Vrednost industrije in velikost trga. Zberite informacije o velikosti, trendih in stopnji rasti tržne niše. Ti podatki kažejo, ali je dovolj strank, ki se zanimajo za izdelke, ki jih želite prodati.
  • Ciljna publika. Upoštevajte demografske podatke niše, kot so starost, spol, raven dohodka, hobiji in poklic.
  • Nakupno vedenje strank. Razumevanje, kaj žene kupce k nakupu in kako pogosto to počnejo, pomaga določiti vašo tržno in cenovno strategijo.

2. Poiščite dobavitelje

Na spletu lahko izbirate med številnimi dobavitelji za vaš dropshipping posel, vendar če želite imeti popolno avtomatizacijo, ko gre za postopek nakupa, boste morda želeli uporabiti Shopify.

Ko uporabljate Shopify za vaše dropshipping izdelke, so informacije o vaših naročilih poslane v pošiljanje neposredno vašemu zunanjemu dobavitelju, ki nato naročilo označi kot dokončano in (v primeru, da je na voljo) lahko doda številko za sledenje naročilu, ki je poslano neposredno vašim strankam.

Shopifyjeve aplikacije za dropshipping lahko najdete v njihovem App storeu. Po mnenju izkušenih v dropshipping poslu, je tukaj nekaj priljubljenih možnosti:

Spocket https://spocket.co/

Spocket vključuje izdelke dobaviteljev dropshippinga iz Združenih držav, Kanade, Evrope, Avstralije, Brazilije itd. Aplikacija se tudi sinhronizira z AliExpressom, kar uporabnikom omogoča uvoz izdelkov neposredno v njihove trgovine Shopify. Na voljo imate brezplačen paket, plačljivi paketi pa se začnejo pri 24,99 dolarja na mesec.

DSers https://www.dsers.com/

Z DSers lahko trgovci iščejo, uvažajo in urejajo podatke o izdelkih dobaviteljev na AliExpressu. Ena od pomembnih lastnosti je možnost primerjave dropshipperjev z AliExpressom, ki prodajajo iste izdelke, kar trgovcem omogoča, da najdejo najboljšo ceno za svoje izdelke. Na voljo imate brezplačen paket, plačljivi paketi pa se začnejo pri 19,90 dolarja na mesec.

Modalist https://www.modalyst.co/

Tako kot druge možnosti se tudi Modalyst sinhronizira z AliExpressom, kar trgovcem olajša uvoz izdelkov neposredno v njihovo Shopify trgovino. Modalyst ponuja tudi izbrane sezname neodvisnih blagovnih znamk. Plačljivi načrti se začnejo pri 35 dolarjih na mesec.

3. Oblikujte identiteto blagovne znamke svojega podjetja

Poleg izbire tržne niše lahko vaše podjetje loči od konkurence tudi močna blagovna znamka. Bolj kot je vaša blagovna znamka edinstvena, večja je verjetnost, da si bo vaša ciljna publika zapomnila in kupila vaš izdelek.

Za dropshipping podjetje so tukaj najpomembnejši koraki:

  • Določite položaj svoje blagovne znamke. Odločite se, katero ključno vrednost ali lastnost lahko vaše stranke pridobijo od vas in ne od drugih blagovnih znamk, ki so vam podobne ali prodajo podobne izdelke. Poudarite ta element v vseh svojih prizadevanjih za trženje in vašo blagovno znamko.
  • Izmislite si edinstveno ime vašega novega podjetja. Uporabniki si bodo bolj zapomnili imena, ki jih je enostavno izgovoriti oziroma napisati. V primeru, da nimate nikakršnih idej ali pa se vam ne zdijo dovolj dobre, se lahko obrnete na orodja na osnovi umetne inteligence, kjer vam lahko generirajo nešteto imen kot ideje za vaše novo podjetje.
  • Za vizualno identiteto vaše znamke si izberite estetsko prijetno barvno paleto. Izberite barve, ki se med seboj dopolnjujejo, predstavljajo podjetje in privlačijo vašo ciljno publiko,
  • Izberite pisave, ki so edinstvene in lahko berljive. Za logotip obvezno uporabite razločno berljivo pisavo, ki bo izražala identiteto vaše blagovne znamke. Medtem izberite bolj znano in berljivo pisavo za spletno vsebino, vizualne elemente družbenih medijev, e-poštna glasila …
  • Oblikujte logotip, ki je videti preprost, vendar bo vseeno pritegnil pozornost vaše ciljne publike. Ljudje bi morali imeti možnost, da zlahka ugotovijo, kaj vaše podjetje prodaja in predstavlja, v primeru, da ga pogledajo.

V primeru, da ne boste znali ustvariti logotipa ali spletne strani, pa lahko na Fiverrju poiščete ljudi, ki vam bodo proti plačilu to naredili namesto vas.

4. Ustvarite svojo spletno trgovino

Sedaj, ko ste se že odločili, kaj boste prodajali, si zagotovili dobavitelja in razvili strategijo vaše blagovne znamke, je čas za izdelavo spletne strani za vaše podjetje.

Vaša e-trgovina je spletno mesto, ki je zasnovano tako, da vam pomaga prikazati izdelke za prodajo na prijeten način, vendar pa je lahko ta korak za novince precej zahteven. Glavni razlog je neizkušenost in v veliki meri tudi nepoznavanje različnih orodij za gradnjo e-trgovine.

Za izdelavo spletnega mesta boste potrebovali:

  • Sistem za upravljanje vsebin – (CMS), kot je WordPress, Shopify ali Squarespace
  • Ime domene
  • Spletno gostovanje (če boste uporabljali WordPress)
  • Integracije z vašimi izbranimi dropshipperji
  • Vgrajeni plačilni prehod za sprejemanje spletnih plačil

Najboljša spletna mesta za e-trgovino avtomatizirajo prodajo izdelka z naročilom dobavitelju. Če ta korak ni avtomatiziran, boste vsak dan ročno vnašali naročila, kar je lahko okorno in povzroči napake. Shopify je ena izmed vodilnih izbir za tiste, ki gradijo dropshipping podjetje. Vendar pa to ni edina razpoložljiva možnost, zato je vredno izvedeti več o najboljših platformah za e-trgovino, da si boste izbrali najbolj optimalno rešitev za vas.

Poleg tega boste morda želeli razmisliti tudi o prodaji svojih izdelkov prek drugih platform, kot so Etsy, Amazon ali celo družbeni mediji (npr. Facebook ali Instagram). Večkanalna prodaja pomaga vašemu podjetju povečati izpostavljenost in povečati prodajo, zato je na splošno priporočljivo, da to storite. To je, če imate pasovno širino za upravljanje več prodajnih kanalov.

CMS – ”content management system”

5. Optimizirajte in tržite svoje Dropshipping podjetje

Ko boste objavili vaše spletno mesto, bo vaše podjetje še uradno na voljo vašim strankam. Še zadnji korak, ki vas čaka, je promocija vaše spletne strani. Z digitalnim trženjem lahko tržite svoje dropshipping podjetje preko različnih kanalov. Spodaj si lahko preberete in preizkusite nekaj primerov:

  • Optimizacija za iskalnike (SEO). Ta izraz se nanaša na prakse, ki se uporabljajo za višjo uvrstitev spletne strani in večjo vidnost na straneh z rezultati iskalnikov. S programom Hostinger Website Builder lahko uporabite vgrajena SEO orodja za optimizacijo svojega spletnega mesta.
  • Bloganje. Ustvarite lahko vsebino, ki bo vašo ciljno publiko obveščala, kako lahko izkoristijo izdelke. Na primer, napišite sezname ali vodnike, ki bodo vsebovali predmete, ki jih prodajate v vaši spletni trgovini.
  • E-poštno trženje. Sestavite e-poštni seznam tako, da svoji trgovini dodate obrazec za naročnino in ponudite uvodni popust vsakemu, ki se prijavi na vaše novice. Nekateri primeri e-poštnih sporočil za pošiljanje so izdaje novih izdelkov in obvestila o popustih.
  • Trženje družbenih medijev. Delite svoje izdelke na različnih družabnih omrežjih, da dosežete več potencialnih strank. Vizualne platforme, kot sta Instagram in TikTok, so odlične za začetek.

V primeru, da ste že bolj izkušeni v prodaji preko spleta, pa je tukaj še nekaj dodatnih nasvetov:

  • Priporočeno trženje. Ta strategija je najboljša, če ste opravili nekaj prodaj. Od strank zahtevate, da s prijatelji ali družino delijo napotitveno povezavo do vaših izdelkov. Vsakič, ko nekdo kupi prek povezave, sodnik prejme provizijo – običajno se te gibljejo med 10–20 %.
  • Pridruženo trženje. Ta metoda je podobna zgornji, vendar vključuje ustvarjalce vsebine, ki promovirajo izdelke, stopnja provizije pa je običajno višja.
  • Trženje uspešnosti. Pridobite večjo izpostavljenost svojemu podjetju s plačilom za oglasni prostor na platformah, kot sta Google Ads ali Facebook Ads. Čeprav so lahko dragi, imajo tudi napredne nastavitve ciljanja na občinstvo, kar vam omogoča, da lažje dosežete prave stranke.

Poleg teh metod se nekateri lastniki podjetij odločijo za prikaz svojih izdelkov na svojih spletnih mestih in trgih e-trgovine, kot sta Amazon in eBay. To jim omogoča, da dosežejo več strank na platformah, ki jim morda najbolj ustrezajo.

SEO – ”Search engine optimization”

Zakaj sploh začeti z dropshippingom

Dropshipping je odličen za podjetnike, ki želijo prvič ustanoviti svoje podjetje. Tukaj so prednosti tega poslovnega modela:

  • Nizki zagonski stroški in minimalno upravljanje dobavne verige. Dropshipping odpravlja potrebo po vnaprejšnjem plačilu naložb v zaloge in skrbi za poslovno logistiko. Lahko začnete prodajati, ne da bi morali izdelovati ali skladiščiti lastne izdelke.
  • Poslovni model z nizkim tveganjem. Dodajte čim več izdelkov, ne da bi vas skrbeli stroški proizvodnje ali zaloge. Če je artikel slab, ga lahko prodajalci brez težav zamenjajo za drugega za prodajo.
  • Prilagodljiva lokacija. Ker ni potrebe po nadzoru proizvodnega procesa, je mogoče svoje podjetje voditi od koder koli z internetno povezavo. Vendar pa morajo dropshipperji vzdrževati komunikacijo z dobavitelji in strankami.
  • Več razširljivosti. Ker bodo dobavitelji poskrbeli za pošiljanje, vas lahko manj skrbi, da boste prejeli preveč naročil, ko bo vaše podjetje raslo.

Kljub temu imejte v mislih naslednja dejavnika, preden začnete s svojim podjetjem za dropshipping:

  • Manj nadzora. Dropshipperji se pri ustvarjanju, pakiranju in dostavi visokokakovostnih izdelkov močno zanašajo na dobavitelje. Če pride do težav, kot so napačno ravnanje z izdelkom, slaba embalaža ali zamuda pri dostavi, jih ne boste mogli obravnavati neposredno.
  • Nenadno pomanjkanje zalog. Včasih vas dobavitelji morda ne opozorijo vnaprej, če izdelkov zmanjka na zalogi. Pomembno je, da se redno javljate pri njih, da preprečite navajanje izdelkov, ki niso na voljo, v vaši trgovini.

Čemu se je treba izogibati, ko ustanavljate podjetje dropshipping

Ko odprete svoje dropshipping podjetje, se izogibajte naslednjemu:

  • Izbira napačne niše. Če je tržni segment preširok ali preveč konkurenčen, je morda težko pritegniti pozornost strank. Poglobljena tržna analiza vam lahko pomaga najti pravo nišo.
  • Uporaba storitve gostovanja slabe kakovosti. Hiter in varen spletni gostitelj zagotavlja uporabnikom prijetno nakupovalno izkušnjo v spletni trgovini.
  • Vašega spletnega mesta ne optimizirate za potrebe strank. Redno preizkušajte uporabnost svojega spletnega mesta, poglejte, kaj spodbuja uporabnike, da zapustijo stran, in ustrezno spremenite, da povečate konverzije.
  • Pomanjkanje podpore strankam. Imejte kontaktni obrazec ali vgrajen klepet v živo za komunikacijo s strankami, če potrebujejo pomoč ali želijo deliti povratne informacije o vaših izdelkih.
  • Pomanjkanje komunikacije z dobaviteljem. Redno se posvetujte z njihovim predstavnikom, da predvidite morebitne težave s pošiljanjem ali zalogami.

Zaključek

Model dropshippinga je odličen način za začetek spletnega poslovanja brez upravljanja zalog, zaradi česar je primeren za ljudi z manj izkušnjami in proračunom.

Na povezavi https://zannekrep.si/brezplacno18/  se lahko prijavite na brezplačni Webinar o Dropshippingu, kjer boste izvedeli:

  • Kako zaslužiti preko spleta z metodo, ki izkorišča rast spletne prodaje po vsem svetu,
  • Sistem zaslužka preko spleta, kjer lahko začnete hitro služiti in ga delate kjerkoli po svetu,
  • Kako zaslužiti preko interneta z izdelki preko spleta, ki jih kupite kasneje oziroma šele, ko jih naročijo vaši kupci,

In še mnogo več…

Preberite tudi…

Dropshipping za začetnike

Dropshipping za začetnike

Dropshipping slovi kot eden izmed preprostejših načinov zaslužka na spletu. Z njim lahko pridobite izdelke od tretje...

YouTube zaslužek

YouTube zaslužek

Obstaja dober razlog, da je YouTube vodilna video platforma na spletu, zlasti za podjetja. Enostaven je za uporabo,...

Kako zaslužiti z eBay

Kako zaslužiti z eBay

Ne glede na to, ali želite ustanoviti svoje spletno podjetje ali želite samo prodati nekaj starih stvari, je prodaja...

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja