Za vas sem prebral knjigo 100 days of growth, ki sta jo napisala Sujan Patel in Rob Wormley in iz knjige sem izbral najboljše taktike po lastnem izboru.
Taktika št. 1: Brezplačna majica vašega podjetja za vaše kupce
Gre za darilo, ki ga bodo ljudje dejansko nosili in za vas delali reklamo. Tudi mi smo to uporabili za rast pri Kužek blagovni znamki, ko smo ustvarili ženske majice pozor huda skrbnica in jih v začetni fazi razdelili med znane osebe. Orodja, ki jih tukaj lahko uporabite so Startup threads in Printfection.
Taktika št.2: Pozdravni email
Prvi vtis je zelo pomemben, saj ljudje kupujejo od tistih, ki jim zaupajo. Proces lahko avtomatizirate tako, da vsakemu novemu kupcu se avtomatsko pošlje pozdravni email.
Primer pozdravnega emaila:
Taktika št. 3 Vip beta lansiranje
Vsi smo radi del ekskluzivnega. Se še spomnite gmaila, ki je bil v začetku za tiste, ki so dobili povabilo. Pri lansiranju vam lahko pomaga Launchrock in Prefinery.
Taktika št. 4 Testiranje
V poslu je pomembno testiranje, saj se to kar je veljalo danes ni nujno, da bo veljalo jutri. Testirajte in boste videli kaj deluje in kaj ne ter optimizirajte vse procese in povečajte nakupe. Uporabite orodja, kot so vWo in crazyegg.
Taktika št.5: Imejte pristajalno stran
Primer pristajalne strani Neila Patela:
Za pristajalne strani vam bodo koristila orodja Optimizely, Unbounce in Lead Pages.
Taktika št. 6: Prihranite pri grafiki, saj jo boste rabili
Za medije, kot so Facebook, Instagram boste rabili veliko grafike, ki pa jo lahko naredite tudi sami npr. z Canva ali pa uporabite Fiverr. Pozorni bodite na velikosti in dimenzije, saj ima vsak medij svoje tehnične specifikacije in pri tem vam priporočam, da uporabite Social Image Resizer Tool. Pri socialnih medijih vam priporočam, da uporabljate tudi video posnetke.
Taktika št. 7: Naredite si predstavitveni video
Vizualne informacije se hitreje vtisnejo v spomin, kot tekst. Uporabite Video Brewery in wyzowl.
Primer dobrega predstavitvenega video posnetka:
Taktika št.8: Uporabite napredne koledarje za lažje delo
To so npr.: Buffer, CoSchedule in Meet Edgar.
Taktika št. 9: Razmislite o gostovanju (guest objavi) na drugih spletnih straneh
Kako priporoča knjiga, da je potrebno pristopati, da dosežete objavo na drugi spletni strani:
Orodja, ki vam bodo pomagala pri objavah so Penflip, Buzzsumo in Boomerang for gmail.
Taktika št. 10: Uporabite “Progress bar”
Uporabni so za dokončanje nakupa, izpolnjevanje registracije itd. Za njimi stoji znanost, ki pravi da ljudje pač neradi pustimo nedokončana opravila.
Primer progress bara iz knjige:
Taktika št. 11: Napredne izjave strank
Razmislite o izjavah, ki so še v večini premalo uporabljene npr. v obliki video posnetkov, študij primerov ali objave na blogu.
Taktika št. 12: Razmislite o pogovoru v živo (live chat)
Uporabni so naprimer Zopim, Olark ali Userlike. Priporočam pa, da razmislite tudi o pogovornih botih, kot vam omogoča naprimer Pametni bot.
Taktika št. 13: Imejte zgodbo za produktom
Zgodbe prodajajo, zato je pomembno da za vašim produktom stoji zgodba naprimer zakaj ste se odločili to narediti, kakšna zanimiva prigoda, ki se vam je zgodila itd.
Taktika št. 14: Imejte “responsive dizajn”
Pomembno, da je vaša spletna stran optimizirana za vse naprave. Uporabite lahko naprimer Webflow.
Taktika št.15: Napišite e-knjigo, ki jo ponudite brezplačno
Izredno uporabno za zbiranje emailov ter tudi lažje postanete strokovnjak v svoji niši. Tudi na tem blogu imate na voljo brezplačno e-knjigo, ki si jo lahko prenesete na tej povezavi.
Taktika št.16: Uporabite nagradne igre in promocije na socialnih medijih
Socialni mediji so odlični za prirejanje nagradnih iger ter promocij. Uporabite orodja, kot so Rafflecopter, King Sumo in Gleam.
Taktika št. 17: Uporabnik v zameno za dostop nekaj naredi (gated content method)
Naprimer uporabnik dobi dostop do dodatne vsebine. Uporabite lahko Pay with a Tweet ali Social Locker for WordPress.
Taktika št. 18: Integracija s socialnimi mediji
Dodati možnost delitve, kjer je to mogoče npr. delitev na vse objave, ki jih objavite. Pri integraciji vam lahko pomaga Add this in Facebook social plugins.
Taktika št. 19: Ustvarite LinkedIn grupo
Ustvarite gropo. Je uporabna, da postanete med vodilnimi v svoji niši. Preden to naredite preglejte direktorij grup.
Taktika št. 20: Naj vas priporočajo prijateljem (Refer a friend program)
Nagradite kupce, ki vas priporočajo naprej z naprimer popusti, bonusi ali pa kar z denarjem. Tukaj lahko uporabite Ambassador, Referall SaaSquatch in Friendbuy.
Taktika št. 21: Ko uporabnik zapusti stran se pojavi sporočilo v obliki pop-upa.
Uporabite lahko BounceX, Picreel in Exit monitor.
Taktika št.22: Bodite Big brother do vaših uporabnikov (Big brother hack)
Gre za to, da vidite kako uporabniki dejansko uporabljajo vašo spletno stran. Orodja, ki vam tukaj pomagajo so Crazyegg, User testing in Click tale.
Taktika št.23: Uporabite Twitter chat
Preizkusite ga z orodji Hootsuite, Twitter Chat Schedule in Storify.
Taktika št. 24: Pridobite mnenja (reviews)
Pri mnenjih si pomagajte z Moz Local in Yotpo.
Taktika št. 25: Uporabite platformo za učenje Udemy
S pomočjo Udemy lahko ustvarite kredibilnost in avtoriteto v svoji niši, če naredite video tečaj za vašo panogo in ga na tej platformi tudi lansirate.
Taktika št. 26: Naredite infografike sami ali v sodelovanju z drugim podjetjem (co-branding)
Uporabite lahko Piktochart, Visual.ly in Infogram.
Taktika št.27: Aktivirajte neaktivne uporabnike
Uporabite orodja npr. Autosend ali Customer.io.
Taktika št. 28: Uporabite odštevalnik (countdown)
Z njim ustvarite občutek nujnosti med uporabniki. Uporabite lahko orodja Countdown Monkey in Countdown timer for emails.
Taktika št. 29: Uporabite prave besede v vašem marketingu (Copywritting)
Naučiti se morate prodajno pisati. Pomaga vam lahko Optimizely ali Headline analyzer.
Taktika št. 30: Uporabite telefon na spletni strani
Uporabite orodja Intercom in Google voice.
Taktika št. 31: Preizkusite oglase na socialnih medijih
Oglašujte naprimer na Facebook, Instagram, Twitter, Youtube itd. Priporočam, da si preberite študije primerov uspešnih oglaševanj npr. BarkBox in Pact Coffee.
Taktika št. 32: Naredite dobro raziskavo ključnih besed
Pomembno za pridobivanje obiska na spletno stran in pridobivanje potencialnih kupcev. Uporabite Google Keyword planner, SEMrush in Open Site Explorer.
Taktika št.33: Sodelujte v nišnem forumu
Prispevajte skupnosti na teh forumih, saj so na njih tudi kupci npr. na reddit, Quora in Copy hackers.
Taktika št. 34: Lojalnim kupcem nekaj podarite
Pomembno je, da ne pozabite na obstoječe kupce.
Taktika št. 35: Pomoč kupcem (Helping hand)
Vsak kupec drugače doživlja vaš izdelek ali storitev. Uredite določene sprožilce, ko kupci rabijo pomoč in jih avtomatično kontaktirajo. Orodja, ki vam tukaj pomagajo so Autosend, Popcorn Metrics in Segment.
Taktika št. 36:Pošljite prvi email podjetju (cold email)
Pošljite email nekomu, ki ga še ne poznate.Uporabite YesWare ali Streak.
Taktika št. 37: Uporabite personalizacijo
Kjerkoli je mogoče nagovarjajte ljudi z njihovim imenom, saj svojega imena ne morejo spregledati. Uporabite visitor.js.
Taktika št. 38: Uporabite boljši email podpis
Orodja, ki vam pomagajo izboljšati podpis so naprimer Wise stamp ali htmlsig.
Taktika št. 39: Vsake toliko raziščite vašo konkurenco
Konkurenco lahko raziščete naprimer z orodji Semrush in Quick Sprout.
Taktika št.40: Pridobite publiciteto (PR)
Uporabite, ko imate za medije dobro novico npr. lansirali ste nov produkt, dosegli ste novo večje poslovno sodelovanje itd. Uporabite Help A Reporter, Muck Rack, in BuzzSumo.
Taktika št. 41 Posodobite podstran o vas (about page)
Tukaj je veliko potenciala za marsikatero podjetje, saj so te podstrani ponavadi podpovprečne. Primer dobre podstrani na tem področju je Social Triggers.
Taktika št. 42: Na kosilih se sklepajo posli
Tega pravila se pa tudi sam zelo dobro držim. Ne jejte sami, saj je to čas ko se sklepajo posli.
Taktika št. 43: Omogočite brezplačni preizkus (free trial)
Razmislite, da bi potencialnim kupcem omogočili brezplačni 30 dnevni preizkus. To ponuja npr. GoodData ali NetFlix.
Taktika št. 44: Ponudite še nekaj dodatno (upgrade offer)
Dodatno še kaj prodajte zraven ponudbe, ki jo že imate. Enostavno lahko povečate prodajo, da ponudite dodatno storitev ali izdelek, ko se je stranka že odločila za nakup.
Taktika št. 45: Ustvarite poročilo za vašo panogo (industry report)
S poročilom za vašo panogo se boste lažje pozicionirali, kot ekspert na tem področju.
0 Comments