Za vas sem prebral knjigo 100 days of growth, ki sta jo napisala Sujan Patel in Rob Wormley in iz knjige sem izbral najboljše taktike po lastnem izboru.

Taktika št. 1: Brezplačna majica vašega podjetja za vaše kupce
Gre za darilo, ki ga bodo ljudje dejansko nosili in za vas delali reklamo. Tudi mi smo to uporabili za rast pri Kužek blagovni znamki, ko smo ustvarili ženske majice pozor huda skrbnica in jih v začetni fazi razdelili med znane osebe. Orodja, ki jih tukaj lahko uporabite so Startup threads  in Printfection.

Taktika št.2: Pozdravni email
Prvi vtis je zelo pomemben, saj ljudje kupujejo od tistih, ki jim zaupajo. Proces lahko avtomatizirate tako, da vsakemu novemu kupcu se avtomatsko pošlje pozdravni email.

Primer pozdravnega emaila:

Taktika št. 3 Vip beta lansiranje
Vsi smo radi del ekskluzivnega. Se še spomnite gmaila, ki je bil v začetku za tiste, ki so dobili povabilo. Pri lansiranju vam lahko pomaga Launchrock in Prefinery.

Taktika št. 4 Testiranje 
V poslu je pomembno testiranje, saj se to kar je veljalo danes ni nujno, da bo veljalo jutri. Testirajte in boste videli kaj deluje in kaj ne ter optimizirajte vse procese in povečajte nakupe. Uporabite orodja, kot so vWo in crazyegg.

Taktika št.5: Imejte pristajalno stran
Primer pristajalne strani Neila Patela:

Za pristajalne strani vam bodo koristila orodja Optimizely, Unbounce in Lead Pages.

Taktika št. 6: Prihranite pri grafiki, saj jo boste rabili
Za medije, kot so Facebook, Instagram boste rabili veliko grafike, ki pa jo lahko naredite tudi sami npr. z Canva ali pa uporabite Fiverr. Pozorni bodite na velikosti in dimenzije, saj ima vsak medij svoje tehnične specifikacije in pri tem vam priporočam, da uporabite Social Image Resizer Tool. Pri socialnih medijih vam priporočam, da uporabljate tudi video posnetke.

Taktika št. 7: Naredite si predstavitveni video 
Vizualne informacije se hitreje vtisnejo v spomin, kot tekst. Uporabite Video Brewery in wyzowl.

Primer dobrega predstavitvenega video posnetka:

Taktika št.8: Uporabite napredne koledarje za lažje delo
To so npr.: BufferCoSchedule in Meet Edgar.

Taktika št. 9: Razmislite o gostovanju (guest objavi) na drugih spletnih straneh

Kako priporoča knjiga, da je potrebno pristopati, da dosežete objavo na drugi spletni strani:

Orodja, ki vam bodo pomagala pri objavah so Penflip, Buzzsumo in Boomerang for gmail.

Taktika št. 10: Uporabite “Progress bar”
Uporabni so za dokončanje nakupa, izpolnjevanje registracije itd. Za njimi stoji znanost, ki pravi da ljudje pač neradi pustimo nedokončana opravila.
Primer progress bara iz knjige:

Taktika št. 11: Napredne izjave strank
Razmislite o izjavah, ki so še v večini premalo uporabljene npr. v obliki video posnetkov, študij primerov ali objave na blogu.

Taktika št. 12: Razmislite o pogovoru v živo (live chat)
Uporabni so naprimer Zopim, Olark ali Userlike.  Priporočam pa, da razmislite tudi o pogovornih botih, kot vam omogoča naprimer Pametni bot.

Taktika št. 13: Imejte zgodbo za produktom
Zgodbe prodajajo, zato je pomembno da za vašim produktom stoji zgodba naprimer zakaj ste se odločili to narediti, kakšna zanimiva prigoda, ki se vam je zgodila itd.

Taktika št. 14: Imejte “responsive dizajn”
Pomembno, da je vaša spletna stran optimizirana za vse naprave. Uporabite lahko naprimer Webflow.

Taktika št.15: Napišite e-knjigo, ki jo ponudite brezplačno
Izredno uporabno za zbiranje emailov ter tudi lažje postanete strokovnjak v svoji niši. Tudi na tem blogu imate na voljo brezplačno e-knjigo, ki si jo lahko prenesete na tej povezavi.

Taktika št.16: Uporabite nagradne igre in promocije na socialn