Za vas sem tokrat napisal povzetek znanja, ki sem ga pridobil od Neil Patela, ki sem ga spremljal par let in za to porabil veliko časa. 

Vas zanima kaj so ključni povzetki, ki bodo zanimivi za vas in vaše podjetje?

Za Neil Patela Wall Street Journal pravi, da je eden najbolj vplivnih ljudi na spletu. Je soustanovitelj več podjetij in svetuje priznanim podjetjem, kot so Amazon, Google, NBC, itd. Priznanje je dobil tudi od predsednika Obame.

V kolikor uporabljate email marketing za svoj posel, najboljši čas za pošiljanje emailov je ob 3h popoldne v četrtek. 85 odstotkov ljudi odpre email v roku dveh dni od kar so ga prejeli. Je pa zanimivo, da se le 21 odstotkov nakupov opravi v roku dveh dni od prejetja emailov in 32 odstotkov v roku dveh tednov od poslalanega email. Če se trudite dobiti ljudi na vašo email listo vas bo zanimalo tudi zakaj se ljudje odjavljajo od email list. Najpogostejši razlogi za odjavo so sledeči: email sporočila prihajajo prepogosto, vsebina v email sporočilih se ponavlja ali je postala dolgočasna, prejemnik prejema preveč emailov od več različnih podjetij in je naredil selekcijo, itd.

Najboljše taktike za pridobivanje kontaktov vaših strank so: email marketing in pristajalne (landing) strani, vsebinski marketing (kjer gradite na vsebini), optimizacija iskalnikov, marketing socialnih omrežjih ter webinarji.

Patel pravi, da je zelo pomembno imeti spletno stran prilagojeno mobilnim napravam. Infografike, kjer vsebino predstavimo z grafikami, so trend, ki bo imel vedno večje povpraševanje na spletu. Poleg infografike uporabljajte tudi video, saj 90 odstotkov informacij, ki jih naši možgani zaznajo, so namreč vizualne informacije, ki se tudi do 60.000 krat hitreje vtisnejo v možgane, kot pa besede.

Na Google iskalniku 53 odstotkov ljudi klikne na prvo povezavo, medtem ko na peto le še 4 odstotke ljudi. Večno vprašanje kaj so tisti ključni faktorji, ki vplivajo da je vaša spletna stran rangirana na iskalnikih so: vaša optimizacija na spletni strani in njena vsebina, zaupanje in avtoriteta vaše spletne strani, kvalitetne povezave iz drugih spletnih strani, itd.

Webinarji so zelo dobri tudi za zbiranje emailov. Najboljši dan da gostite webinar je po mnenju Neil Patela torek. Zelo uspešen je tudi remarketing, strategija, kjer želimo doseči tiste, ki so že obiskali našo spletno stran, niso pa opravili nakupa. Po njegovem mnenju 70 odstotkov obiskovalcev, ki pride do vaše nakupovalne košarice (če imate spletno trgovino), prekine svoj proces.

V kolikor imate spletno trgovino ne pozabite testirati gumbov za “dodaj v košarico” (v njegovem primeru je imel skoraj dvakrat boljši odziv gumb oranžne barve, kot pa zelene). “Dodaj v košarico” gumb ima po mnenju Patela bistveno boljši odziv, kot gumb “kupite sedaj”. Zelo pomemben je tudi čas nalaganja spletne strani, saj 47 odstotkov obiskovalcev pričakuje, da se bo spletna stran naložila v roku 2 sekund. Vsaka sekunda, ki jo izgubite zaradi nalaganja spletne strani lahko pomeni za 7 odstotkov manjšo konverzijo, ki sem jo obrazložil na začetku te objave. Konverzija je na spletu zelo pomembna in pomeni  koliko ljudi (procentualno), ki obišče vašo spletno stran, dejansko nekaj kupi.

Primer konverzije iz prakse, ki jo je navedel Neil Patel:

  • 4.200 ljudi se prijavi na vaše elektronske novice, da bi prejeli vašo e-knjigo.
  • 3400 dejansko prenese vašo e-knjigo, kar je 81 odstotkov.
  • 1880 naredi vsaj eno aktivnost, kar je 45 odstotkov.
  • 375 dejansko nekaj kupi, kar je v tem primeru 9 odstotna konverzija.

ROI (return on investment, oz. kakšna je povrnitev investicije): Neil je navedel primer email marketinga, kjer naj bi vam za 1 dolar, ki ga zapravite, povrnil 40 dolarjev. Primer je tudi SEO (optimizacija za iskalnike), ki naj bi povrnila za en zapravljen en dolar cca 22 dolarjev.

Uporabljajte upsell strategijo, kar pomeni da kupcu ponudite še dražji izdelek in nek dodatek, ali pa mu skušate prodati še večjo količino ter tako povečati svoj dobiček. Neil Patel pokaže primer na Amazonu, ki vam pri nakupu ponudi več opcij: najpogostejši izdelki, ki so bili kupljeni poleg tega izdelka in kaj so kupili še ostali kupci, ki so gledali ta izdelek itd.

Spletno stran in Blog Neila Patela, kjer je veliko ostalih koristnih informacij si lahko ogledate na neilpatel.com