35 sekund in rezultat e-mail marketinga bo boljši

Žan Nekrep, mag. posl. ved

Žan Nekrep, mag. posl. ved je ustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini. Je avtor več knjig in predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

16. februarja, 2022

Vsi vedo, da je vsebina kraljica. A kakšna?

O tem čvekajo že ptiči, a večina e-mailinga enostavno ne uporablja pravilno. Čeprav je “simpl, ko keks”. Ne verjameš?


V naslednjih vrsticah izveš:

  • zakaj prav e-mailing,
  • kakšen naj bo odnos,
  • kaj v mailih iščemo,
  • katere so najpomembnejše točke maila
  • in da imaš za to, da nekoga obdržiš pri branju, 35 sekund časa.

Ampak – odslej boš pisal tako super maile, da bo ta podatek postal irelevanten. 😁


Fotografiji – ta in naslovna – nimata aboslutno nič skupnega z e-mail marketingom. A sta naredili točno to, kar dela dober e-mail marketing – v 35. sekundah sta pritegnili in obdržali tvojo pozornost. 😁 In – kadar pišeš mail, si predstavljaj, da si takole na pijači s prijateljico, na tej sončni terasi in ustvari tako sproščeno in dobro vzdušje.

ZAKAJ E-MAILING

Mail je nekaj intimnega. Ker pade v tvoj inbox in veš, da je zate. Točno zate.

Tako jih tudi piši – osebno, prijazno, vzbujaj prijetne občutke.

Kot da sediš na kavi, kot da je tvoja stranka tvoj najboljši prijatelj.

Eden z drugim se dobro počutita. Rada sta skupaj.

Zato e-mailing. Ker je oseben, intimen, ker je odnos in ker je zaupanje.

S ČIM MU BOŠ POLEPŠAL ŽIVLJENJE

A vsak e-mail mora biti – če hoče biti kot kava z najboljšim prijateljem – tudi:

  • zabaven (humor nič ne stane, je pa balzam za vse)
  • povezujoč (ustvarja dolgoročni odnos)
  • poučen (s strankami deli drobne podrobnosti, trike, nasvete).

In ker prijatelju rad lepšaš življenje, ne razmišljaj o tem, da boš stranki prodal svoj izdelek, ampak obrni sliko – povej, s čim boš njegovo življenje izboljšal.

To iščemo vsi!

KAJ MORA BITI RES DOBRO NAPISANO

Gotovo NASLOV e-maila.

Zato ne čakaj, ampak takoj povej, komu je e-mail namenjen.

“Pari, to je za vas!

Ljubitelji čokolade …

Starši …”

Že v naslovu začni pripovedovati zgodbo in jo v mailu nadaljuj.

Recimo: “Tako sem se veselila potovanja, potem pa …

Ali: “Si že slišal za najboljše …

Takoj v naslovu (in to kasneje ponovi v besedilu) izpostavi nujnost nakupa:

Samo še 12 ur do …

Zadnjih 8 kosov …

Darilo za prvih 10 kupcev”.

Nato je zelo pomemben TEKST PRED GLAVNO VSEBINO.

To je tekst, viden na skupnem seznamu mailov. Če potegne, si na konju.

Novo. Brezplačno. Ekskluzivno. Znižanje. Razprodaja.

Te besede imamo ljudje radi.

Seveda zdaj ne smeš popuščati – tudi ZAČETEK BESEDILA V MAILU mora biti odličen. Vzbudi čustva in ne pozabi – imaš 35 sekund časa! 

Tako dolgo namreč ljudje zdržimo v nečem, ne da razberemo pomen.

Po 35. sekundah pa – če najdemo pomen, ostanemo (in beremo), če ne – ciao.

Zato na začetku besedila povej – o čem pišeš, kaj mail prinaša in s čim mu boš polepšal življenje.

Temu – kaj ponujaš, kakšno korist ima on od tega – pa sledi samo eno: kaj naj naredi, da to dobi.

Ne napolni besedila s petnajstimi “call to action” gumbi. 

Ali linki, kamor naj kliknejo. To ni čisto nič prijateljsko.

Gumb naj bo le eden – in besedilo na njem naj bo – tako je! – osebno.

Nekaj v stilu: “Da, potrebujem vašo masažo.” “Želim pisati boljše maile.” 

Simpl, saj sem rekel!

Tudi besedilo naj bo enostavno – saj veš, če ga ne razume babica, potem ni v redu.

LEKTORIRAJ IN PREVERI MOBILNE NAPRAVE

70 % bralcev, ko v besedilu najdejo tri slovnične napake – odide. In se ne vrne nikoli več. NIKOLI!
Zato – maile lektoriraj.

Preveri tudi, kako ga je brati na mobilni napravi, saj 2/3 e-sporočil ljudje berejo na mobilcih.

Ne pozabi na nogo maila; v njem naj bo vedno možnost odjave (če bo tekst napisan humorno ali hudomušno, se še dolgo ne bo odjavil nihče!).

PRODAJA ENERGIJA, KI JO DAŠ S POMOČJO BESED

90 % našega razmišljanja je nezavednega, zato s pisanjem vplivaj na strankina čustva, želje in na koncu na obnašanje stranke. 

In če hočeš biti v e-marketingu dober, vedi, ZAKAJ ljudje kupujejo.

Vedno kupujemo, ker:

  • želimo rešiti neko težavo, 
  • ker se želimo izogniti nevarnosti ali 
  • ker se želimo bolje počutiti.

Če vse to ne bo izboljšalo tvojega pisanja e-mailov … piši ali pokliči. Očitno potrebuješ osebnejši pristop. 😉

Preberite tudi…

0 Comments

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen.